قبلاً از نیروی انسانی برای یافتن کالای سفارش داده شده، استفاده میشد و این کار بسیار زمانبر بود. اما از تابستان به بعد رباتهایی موسوم به «Kiva» این وظیفه را به عهده گرفتند و به جای سرگزدانی نیروی انسانی میان قفسهها و ساعتهای تلف شده زیاد آنها با سرعت به سراغ قفسه مورد نظر رفته و کالا را برمیدارند و به ایستگاه تحویل کالا بازمیگردند.
بر طبق گزارش آمازون، سال گدشته این شرکت بطور متوسط در هر ثانیه 426 ثبت سفارش داشته است که پاسخگویی به این سفارشات کار بسیار وقت گیر و کسلکنندهای برای نیروی انسانی است؛ حال اینکه این رباتها ساعات زیادی در روز کار میکنند و خسته هم نمیشوند و این امتیاز بزرگی به نسبت نیروی انسانی محسوب میشوند.(ایسنا)
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در استودیوی «جامپلاس» میزبان دکتر اسفندیار معتمدی، استاد نامدار فیزیک و مولف کتب درسی بودیم
سیر تا پیاز حواشی کشتی در گفتوگوی اختصاصی «جامجم» با عباس جدیدی مطرح شد
حسن فضلا...، نماینده پارلمان لبنان در گفتوگو با جامجم:
دختر خانواده: اگر مادر نبود، پدرم فرهنگ جولایی نمیشد