قبلاً از نیروی انسانی برای یافتن کالای سفارش داده شده، استفاده میشد و این کار بسیار زمانبر بود. اما از تابستان به بعد رباتهایی موسوم به «Kiva» این وظیفه را به عهده گرفتند و به جای سرگزدانی نیروی انسانی میان قفسهها و ساعتهای تلف شده زیاد آنها با سرعت به سراغ قفسه مورد نظر رفته و کالا را برمیدارند و به ایستگاه تحویل کالا بازمیگردند.
بر طبق گزارش آمازون، سال گدشته این شرکت بطور متوسط در هر ثانیه 426 ثبت سفارش داشته است که پاسخگویی به این سفارشات کار بسیار وقت گیر و کسلکنندهای برای نیروی انسانی است؛ حال اینکه این رباتها ساعات زیادی در روز کار میکنند و خسته هم نمیشوند و این امتیاز بزرگی به نسبت نیروی انسانی محسوب میشوند.(ایسنا)
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
سعیده لعلی، مدیر کتابخانه مرکزی سازمان صداوسیما از ویژگیهای منحصر بهفرد این مکان فرهنگی برای ما گفته است
سفیر ایران در لبنان در گفتوگوی اختصاصی با روزنامه «جامجم» از پیامهای مراسم با شکوه بیروت میگوید
به بهانه نمایشگاه «مشق دل» در گالری صداوسیما
در گفتوگوی «جامجم» با یک مشاور خانواده مطرح شد