28 بهمن تا اول اسفند امسال برگزار می شود

همایش بین المللی امنیت و مدیریت بحران در تهران

دبیر همایش بین المللی ایمنی از برگزاری نخستین نمایشگاه و همایش بین المللی ایمنی، امنیت و مدیریت بحران کشور در سوانح طبیعی خبر داد.
کد خبر: ۷۴۵۰۶۷
همایش بین المللی امنیت و مدیریت بحران در تهران

علی سلگی امروز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگاران در حاشیه جلسه ای با حضور اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران کشور با اشاره به بروز سوانح طبیعی متعدد در کشور گفت: وجود تجهیزات ، ابزار و امکانات مرتبط و آگاهی رساندن به مسئولان مرتبط از نیازهای مهم کشور است.

وی از نمایش برخی تجهیزات مربوط به بحران در این نمایشگاه خبر داد و افزود: دید کلان مسئولان به حوزه بحران سبب بروز اثرات توسعه پایدار در امنیت ملی و کاهش مخاطرات خواهد داشت.

سلگی درباره محورهای این همایش گفت: مخاطرات طبیعی با منشاء اقلیمی، تاریخچه مخاطرات طبیعی در ایران، مخاطرات طبیعی و نقش آن در امنیت ملی از محورهای این همایش خواهد بود.

دبیر نخستین نمایشگاه و همایش بین المللی ایمنی که 28 بهمن ماه امسال برگزار می شود، افزود: جمعیت هلال احمر، سازمان محیط زیست، سازمان انرژی اتمی و 17 کارگروه سازمان و نهادهای مربوطه از ارگان شرکت کننده در این همایش هستند.

نخستین نمایشگاه و همایش بین المللی ایمنی، امنیت و مدریت بحران در سوانح طبیعی به میزبان سازمان مدیریت بحران کشور از 28 بهمن تا اول اسفند سال جاری برگزار خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها