حضور صادقیان، خلعتبری و غیبت رحمتی در تخته سبز کی روش؛

لیست 41 نفره تیم ملی در جام ملت‌ها لو رفت + عکس

جام جم ورزشی: تصویری از تخته سبز تفکرات سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران منتشر شده است که بازیکنان مدنظرش برای جام ملت ها را لو داده است.
کد خبر: ۷۴۱۹۴۲
لیست 41 نفره تیم ملی در جام ملت‌ها لو رفت + عکس

این روزها همه فکر و ذهن کارلوس کی روش معطوف به جام ملت‌های آسیاست، اینکه چه بازیکنانی را برای این تورنمنت انتخاب کند، تیم‌ملی را با چه شیوه‌ای و چه ترکیبی به میدان بفرستد.

قطعاً یک سری سؤالات هم هستند که مدام در ذهنش رژه می‌روند، از جمله اینکه اگر قهرمان جام ملت‌های آسیا نشود، چه اتفاقی خواهد افتاد؟

کی روش تخته سبزش را در صفحات مجازی منتشر کرده که روی این تخته نام بازیکنانی آمده که سرمربی تیم ‌ملی در حال انتخاب آنها برای جام ملت‌های آسیاست.

مثلاً برای خط دروازه اولین بازیکن علیرضا حقیقی است. محسن فروزان، سوشا مکانی، طاها زارعی، علیرضا بیرانوند و دانیال داوری دیگر دروازه‌بانانی هستند که بخت حضور در لیست کی روش برای جام ملت‌های آسیا را دارند.

سیدمهدی رحمتی که گفته می‌شد مورد بخشش کی روش قرار گرفته و همچنین رحمان احمدی که یکی از بانیان صعود تیم ‌ملی به جام ‌جهانی‌ بوده، نام‌شان روی تخته سبز کروش به چشم نمی‌خورد و این نشان می‌دهد که از ذهن کروش پاک شده‌اند.

سرمربی تیم ‌ملی هنوز مشکلات پیش آمده برای حسین ماهینی و مهرداد پولادی را باور ندارد، به‌طوری که هنوز در تفکرات تاکتیکی او جای دارند، حسین ماهینی برای دفاع راست و مهرداد پولادی برای دفاع چپ.

کی روش برای هر پست بازیکنان را اولویت‌بندی کرده، به طور مثال اولویت اول او برای دفاع چپ در صورت نبود مهرداد پولادی، احسان حاج‌صفی است و بعد از آن هاشم بیگ‌‌زاده و مهرداد جماعتی.

محمد‌رضا خلعتبری و پیام صادقیان هنوز نام‌شان از لیست کی روش خط نخورده و در تفکرات تاکتیکی کی روش جای دارند. این نقطه امیدواری برای این دو بازیکن است.

در تخته سبز کی روش نام نزدیک به 50 بازیکن به چشم می‌خورد و از این جمع 23 بازیکن این بخت را پیدا خواهند کرد که در جام ملت‌های آسیا همراه تیم‌ملی باشند.

* آنالیز تخته سبز کی روش؛ 41 نام و یک روش ذهنی تازه

تمام مردان کی روش همین‌هایی هستند که نام‌شان روی تخته سبز نوشته شده است... 41 اسم. روی تخته کی روش که برآیند تفکرات ذهنی اوست.

اگر دقت کنید این نام‌ها را می‌خوانید؛ درون دروازه، کی روش 6 نام نوشته: علیرضا حقیقی، فروزان، سوشا، بیرانوند، داوری و طاها زارعی که در آکادمی اسپورتینگ لیسبون تمرین می‌کند... این یعنی ریختن آب پاکی روی دست رحمتی و رحمان احمدی!

در خط دفاع و برای دو مهره میانی خط دفاع نام سیدجلال، خانزاده، صادقی، منتظری و وریا غفوری نوشته شده و نام آل‌نعمه و خلیل‌زاده هم همان وسط اضافه شده است.

در جناح چپ دفاع، کروش نام حاج‌صفی، پولادی، هاشم بیک‌زاده و مهرداد جماعتی را نوشته و در جناح راست نام خسرو حیدری، ماهینی و استیون بیت‌آشور را آورده است.

در مرکز نام نکونام، آندو، پورعلی‌گنجی، امید ابراهیمی و رضا حقیقی نوشته شده و جلوتر از آنها نام حدادی‌فر، خلعتبری، شجاعی، رضا نوروزی، محمد نوری، سروش رفیعی، احمد عبد‌ا...زاده، یعقوب کریمی، محسن مسلمان و پیام صادقیان به چشم می‌آید.

در خط حمله هم لابه‌لای 3 اسم اصلی یعنی دژاگه، گوچی و جهانبخش، نام شریفی، انصاری‌فرد و سردار آزمون را می‌بینید. اگر به نوع چیدمان کی روش نگاه کنید، مثل ما به این نتیجه می‌رسید که کی روش وسوسه شده 1-3-2-4 را رها کند و سراغ بازی با یک هافبک دفاعی برود.

این حالت برای جام ملت‌ها می‌تواند بهتر از بازی با 2 هافبک دفاعی باشد. تخته سبز کی روش را به مرور آنالیز می‌کنیم.(خبر ورزشی)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها