تداوم بارش‌ باران تا امشب در پایتخت

کاهش دمای محسوس تا پایان هفته

یک کارشناس سازمان هواشناسی از تداوم بارش‌ باران تا امشب در پایتخت خبر داد.
کد خبر: ۷۳۴۹۴۹
کاهش دمای محسوس تا پایان هفته

فریبا گودرزی در گفت‌و‌گو با تسنیم در خصوص آخرین وضعیت هوای کشور اظهار داشت: امروز برای شمال غرب، غرب، جنوب غرب، سواحل شمال، شمال شرق، شرق و دامنه‌های جنوبی البرز و مرکزی بارش باران همراه با رعد‌و برق و وزش باد پیش‌بینی شده است همچنین در مناطق مرتفع این مناطق بارش برف خواهیم داشت.

وی ادامه داد: از بعدازظهر امروز بارش‌ باران از نوار غربی کشور کاسته می‌شود ولی همچنان در سواحل شمال و مرکز بارش باران خواهیم داشت همچنین در روز پنج‌شنبه در شمال شرق، شرق بارش باران و در ارتفاعات تگرگ خواهیم داشت.

یک کارشناس سازمان هواشناسی افزود: امروز و فردا در شرق و جنوب شرق وزش باد شدید پیش‌بینی شده است در واقع در نیمه شرقی کرمان، هرمزگان، شرق یزد، شرق خراسان رضوی، شرق سمنان و شرق اصفهان وزش باد شدید داریم.

گودرزی بیان کرد: برای قزوین و جنوب البرز و تهران امروز و فردا وزش باد شدید و محسوس خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه دریای خزر امروز و خلیج‌فارس امروز و فردا مواج است، اظهار داشت: آسمان امروز تهران ابری همراه با بارش باران و رعدو برق پیش‌بینی شده است که این امر تا امشب ادامه دارد و در روز پنج‌شنبه و جمعه در تهران بارندگی نداریم.

یک کارشناس سازمان هواشناسی افزود: از صبح فردا تا جمعه در تهران کاهش دمای محسوس خواهیم داشت و همچنین دمای هوای تهران در پیشینه امروز 8 و در کمینه 4 درجه سانتی‌گراد است و فردا نیز در پیشنیه 9 و در کمینه یک درجه سانتی‌گراد و جمعه در پیشینه 12 و در کمینه صفر درجه سانتی‌گراد است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها