جام جم ورزشی: اراده و انگیزه یک فوتبالیست مشهور باعث شد تا او بتواند بیماری خطرناک سرطان را شکست بدهد. او به همین زودی فوتبال خود را شروع می کند.
کد خبر: ۷۳۴۶۴۰
این فوتبالیست مچ سرطان را خواباند+عکس

به گزارش جام جم ورزشی ، خبر ابتلای خوناس گوئیترز به سرطان شوک بزرگی به لیگ برتر بود. این مدافع 33 ساله و آرژانتینی که در نیوکاسل بازی می کرد راهی کشورش شده تا مراحل درمان را همان جا پیگیری کند. او وقتی شنید مبتلا به سرطان شده بسیار گریست اما به سرعت روحیه خود را بازیافت. اکنون هواداران نیوکاسل با یک خبر بسیار خوشحال کننده مواجه شده اند، گوئیترز سرطان را دریبل زده و به عبارت دیگر مچ این بیماری خطرناک را خوابانده است.

او پس از پشت سر گذاشتن چند مرحله شیمی درمانی سلامتی خود را بازیافته و آماده بازگشت به میادین است. گوتیرز خود دو روز قبل در مصاحبه با تلوزیون 2 آرژانتین اعلام کرد که قصد دارد در ماه دسامبر برای از سر گیری تمرینات عازم انگلستان شود.

در دنیای ورزش گوئیترز تنها ورزشکاری نیست که با انگیزه و اراده خود بیماری مهلک سرطان را شکست می دهد. پیش از او در دنیای فوتبال اریک آبیدال مدافع اسبق و فرانسوی بارسلونا بازیکن دیگری بود که موفق شده بود سرطانی را که در وجود او رخنه کرده بود شکست دهد و دوباره فوتبال را از سر بگیرد.

در زیر تصاویری از این فوتبالیست آرژانتینی می بینید:

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها