مرور صفحه نخست روزنامه های ورزشی امروز

گردن علی دایی زیر تیغ جراحان +تصاویر

جام جم ورزشی: قلعه نوعی و استقلالی ها امیدوار بودند این موضوع رسانه ای نشود، قلعه نوعی وقتی این عکس ها را روی جلد خبرورزشی دید حسابی دلخور شد.
کد خبر: ۷۳۰۸۹۶
شوکه شدن قلعه‌نویی از انتشار خبری در مورد خودش

در جریان بازی پدیده مشهد و استقلال وقتی سجاد شهباززاده با خسرو حیدری برخورد کرد و از ناحیه چشم آسیب دید، دکتر ستوده پزشک استقلال بلافاصله خود را بالای سر شهباززاده رساند و با توجه به این مساله که سجاد ادعا کرد هیچ جا را نمی بیند، از قلعه نوعی خواست او را تعویض کند اما سرمربی استقلال این توصیه پزشکی ستوده را دخالت در کار خود تعبیر کرد و بر سر پزشک استقلال فریاد کشید و از او خواست سر جای خودش بنشیند و در کار او دخالت نکند.

با توجه به این نکته که بازی پخش مستقیم نداشت، قلعه نوعی و استقلالی ها امیدوار بودند این موضوع رسانه ای نشود و در این راه برخی همراهان استقلال با دامن زدن به موضوع جروبحث آندو، ستار و … با ماموران نیروی انتظامی تلاش کردند درگیری سرمربی و پزشک استقلال را زیر سایه این اتفاق قرار دهند اما یک عکاس این تصاویر را به روزنامه خبرورزشی رساند و این روزنامه هم چند عکس از درگیری قلعه نوعی و دکتر ستوده را روی جلد خود برد.

می گویند قلعه نوعی وقتی این عکس ها را روی جلد خبرورزشی دید حسابی دلخور شد. برخی نزدیکان قلعه نوعی در تلاش هستند هر طور شده متوجه شوند عکس و خبر درگیری قلعه نوعی و پزشک استقلال از چه کانالی به خبرورزشی که منتقد قلعه نوعی است، رسیده چراکه خبر و عکس این درگیری را هیچ یک از خبرگزاری ها نداشتند.

ناگفته نماند پزشک استقلال به جرم این که وظیفه پزشکی خود را انجام داد و نگران سلامتی سجاد شهباززاده بود، داد و فریاد امیر قلعه نوعی را تحمل کرد!(سایت 598)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها