این درست است که از آخرین باری که لیورپول قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده، سال‌های سال می‌گذرد، اما بازی کردن در ورزشگاه اختصاصی تیم انگلیسی یعنی آنفیلد همیشه سخت است. رئال مادرید در بازی‌های رسمی تا به حال موفق به شکست دادن لیورپول نشده است.
کد خبر: ۷۳۰۲۰۹

قرمزها سال 2008 در مرحله یک هشتم نهایی برابر رئال‌مادرید به میدان رفتند و موفق شدند در دو بازی رفت و برگشت با نتیجه 5 بر صفر به پیروزی برسند. لیورپول در آنفیلد با نتیجه 4 بر صفر رئال را شکست داد که جرارد دو گل آن بازی را به ثمر رساند. در اسپانیا نیز لیورپول با یک گل صاحب برتری شد. برای همین است که کارلو آنجلوتی سرمربی رئال درباره این بازی گفت: «لیورپول تیمی است که همیشه مرا هیجان‌زده می‌کند. سرود این باشگاه بی‌نظیر است.

هیچ باشگاهی، سرودی همانند «هرگز تنها قدم نخواهی زد» لیورپولی‌ها ندارد. فردا دقایقی قبل از حضور بازیکنان در زمین، برای گوش دادن به این سرود به کنار چمن می‌آیم. برخی اوقات از اینترنت این سرود را گوش می‌کنم و از شنیدن آن، بسیار هیجان‌زده می‌شوم.» بدترین خبر برای آنجلوتی این است گرت بیل بازیکن ولزی و ستاره گران‌قیمتش را به‌دلیل مصدومیت در اختیار ندارد. در مقابل این بازی برای براندان راجرز، سرمربی لیورپول هم دارای اهمیت است، او درباره این بازی گفت: «هواداران لیورپول قطعا از این دیدار لذت خواهند برد. بازی بسیار بزرگی را در پیش‌رو داریم و می‌خواهیم نشان دهیم چیزی از تیم‌های بزرگ کم نداریم. هواداران ما سال‌ها منتظر شنیدن موزیک لیگ قهرمانان اروپا در آنفیلد بودند و حالا به آرزویشان رسیده‌اند. دیدار با رئال مادرید، پر افتخارترین تیم لیگ قهرمانان اروپا، جذابیت و اهمیت ویژه‌ای برای ما دارد. » بازی دو تیم لیورپول و رئال مادرید امشب ساعت 22 و 15 دقیقه از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

ساعت 22 و 15 دقیقه از شبکه ورزش هم بازی دو تیم المپیاکوس و یوونتوس پخش می‌شود. هر دو تیم فصل گذشته در لیگ‌هایشان به قهرمانی رسیدند. المپیاکوس که در اولین بازی موفق شد آتلتیکومادرید را شکست دهد، در دومین دیدار برابر مالمو شکست خورد.

آنها فصل گذشته نیز در لیگ قهرمانان عملکرد خوبی داشتند ولی در نهایت مغلوب منچستریونایتد شدند تا نتوانند به جمع هشت تیم برتر راه یابند. یوونتوس پس از شروعی توفانی در سری A و کسب شش برد پیاپی، در هفته هفتم برابر ساسولو با تساوی یک بر یک متوقف شد و این‌گونه با کمی دو دلی به یونان سفر کرده است. در این میان دروازه بان المپیاکوس حتی به پیروزی مقابل این تیم ایتالیایی خوشبین است. روبرتو خیمنس حتی زننده گل المپیاکوس را هم پیش‌بینی کرده است: «ما با نتیجه یک بر صفر یوونتوس را شکست خواهیم داد و این یک گل را هم کاسامی با ضربه سر به ثمر خواهد رساند. استادیوم کارایس کاکیس تا حدودی شبیه استادیوم ویسنته کالدرون است و تأثیر زیادی بر نتیجه بازی خواهد گذاشت. المپیاکوس در خانه می‌تواند هر تیمی را شکست دهد.»

برنامه بازی‌های امشب لیگ قهرمانان اروپا به شرح زیر است:

گروه A: آتلتیکومادرید ـ‌ مالمو ‌/ ‌المپیاکوس ـ یوونتوس

گروه B: لیورپول ـ رئال‌مادرید‌/ ‌لودوگراتس ـ بازل

گروه C: موناکو ـ‌ بنفیکا ‌/ ‌لورکوزن ـ زنیت

گروه D: اندرلخت ـ آرسنال ‌/‌ گالاتاسرای ـ دورتموند

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها