حق با شماست

کم‌فروشی در پمپ بنزین

کریمی از تهران: متصدیان پمپ بنزین در کمربندی آزادگان به سمت یافت‌آباد عملا کم‌فروشی می‌کنند. چه ارگانی مسئول رسیدگی به این موارد خلاف قانون است؟
کد خبر: ۷۲۸۹۱۶

رنجبر از تهران: یکی از عوامل گرانی میوه در میادین میوه و تره بار، اجاره‌هایی است که این مراکز برای غرفه‌داران خود تعیین می‌کنند. آیا بهتر نیست نظارتی بر این اجاره‌ها و میزان آنها از طرف مسئولان امر صورت گیرد؟

یک شهروند از تهران: وضع ترافیک در اطراف حرم مطهر امام رضا(ع) بقدری وخیم است که باعث آزار و اذیت زائران و مجاوران این حرم شریف شده است. از مسئولان شهری می‌خواهیم به این وضع رسیدگی کنند.

روی خط 162

یک شهروند از زواره: مادرم بیمه قالیبافی و 9 سال است که بیمه‌اش را پرداخت کرده و فقط چند روز از بیمه سال آخر را پرداخت نکرده و به همین دلیل بیمه‌اش را باطل کردند و حالا می‌گویند 12 میلیون تومان به حساب بیمه واریز کنید تا ماهی 200 هزار تومان به شما حقوق بدهیم.

یک شهروند از تهران: مدرسه پسرانه جلالوند در 15 متری دوم افسریه بابت هوشمندسازی از والدین پول دریافت کردند. به آموزش و پرورش منطقه 15 گفتیم ولی نتیجه‌ای حاصل نشده است.

یک شهروند از تهران: برای ثبت‌نام دخترم در مدرسه حرا در منطقه 10 مبلغ 300 هزار تومان دریافت کردند و بالاجبار مبلغ 200 هزار تومان هم برای کلاس‌های تقویتی دریافت کردند در حالی که در این کلاس نقاشی کشیده‌‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها