متهم با سرقت سوئیچ یک دستگاه خودروی بنز، گریخت و پس از دستگیری با تهدید سلاح متواری شد

ناکامی دزد مسلح در سرقت از نمایشگاه خودرو

مرد مسلحی که قصد سرقت از نمایشگاه خودرو در منطقه عباس‌آباد تهران را داشت در تعقیب و گریز پلیسی دستگیر شد.
کد خبر: ۷۲۶۷۶۵

به گزارش ایسنا، رئیس کلانتری 104 عباس‌آباد تهران در این باره گفت: ساعت 20 و 30 دقیقه ششم مهر امسال گزارش تهدید و سرقت مسلحانه در یکی از نمایشگاه‌های خودرو در منطقه عباس‌آباد به مرکز فوریت‌های پلیسی110 اعلام و ماموران عازم محل حادثه شدند.

در تحقیق از صاحب نمایشگاه مشخص شد یک مشتری سوئیچ یکی از خودروهای بنز درون نمایشگاه را دزدیده و فرار کرده است.

سرهنگ حسین اسماعیل‌زاده افزود: ماموران با بازبینی دوربین مداربسته نمایشگاه متوجه شدند مرد سارق هنگامی که وارد نمایشگاه شده یک کارتن بزرگ و کیفی به دست داشته، اما پس از سرقت سوئیچ وسایل خودرو را جا گذاشته و متواری شده است.

وی یادآور شد: در مرحله بعدی تحقیقات از صاحب نمایشگاه و دیگر شاهدان حادثه مشخص شد آنها پس از تعقیب سارق او را به دام انداخته و سوئیچ خودرو را از او تحویل گرفته و متهم را به نمایشگاه منتقل کرده و منتظر پلیس بوده‌اند که سارق با سلاحی که درون کارتن مقابل مغازه جا گذاشته بوده آنها را تهدید کرده و گریخته است.

رئیس کلانتری 104 عباس‌آباد خاطرنشان کرد: با اطلاعات به دست آمده جستجو برای دستگیری سارق فراری ادامه داشت تا این که ساعاتی بعد ماموران متهم فراری را هنگام پرسه زدن در خیابان اندیشه شناسایی و دستگیر کردند و در بازرسی از کیفی که همراه وی بود یک قبضه سلاح وینچستر و 17 عدد فشنگ کشف شد.

متهم به کلانتری منتقل شد و با معرفی خود به نام بهنام عنوان کرد به قصد سرقت مسلحانه وارد نمایشگاه خودرو شده بوده که در اجرای نقشه‌اش ناکام مانده است. با صدور قرار قانونی برای متهم، او در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفت و تحقیقات تکمیلی از وی ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها