رئیس پلیس آگاهی استان خراسان رضوی از دستگیری مرد معتادی که اقدام به سرقت از یکی از مدارس شرق مشهد کرده بود، خبر داد.
کد خبر: ۷۲۸۳۲۸
دزد مدرسه دستگیر شد

سرهنگ حسین بیدمشکی در تشریح جزئیات این خبر گفت: به دنبال دریافت گزارشی مبنی بر وقوع یک فقره سرقت از مدرسه‌ای در محدوده اسلام قلعه، ماموران پلیس آگاهی برای بررسی و رسیدگی به موضوع وارد عمل شدند.

وی با اشاره به تحقیقات ماموران برای یافتن سرنخ‌هایی از این پرونده، ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی تحقیقات خود را با دعوت از مدیر مدرسه و اخذ اظهارات وی آغاز کردند.

بیدمشکی افزود: سرانجام پس از انجام یک سری تحقیقات کارآگاهان موفق به شناسایی فردی به هویت حسین شده و وی را به عنوان مظنون اصلی تحت نظر قرار دادند که پس از محرز شدن ارتکاب به سرقت از سوی این فرد، وی در عملیاتی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

رئیس پلیس آگاهی استان خراسان رضوی با بیان اینکه متهم در بازجویی‌های به عمل آمده به سرقت از مدرسه اعتراف و علت آن را اعتیاد شدید به مواد مخدر صنعتی اعلام کرد، گفت: این متهم کابل‌های برق مدرسه، لوازم ساختمانی، شیرآلات مدرسه، برخی از تجهیزات و ... را از مدرسه سرقت کرده بود.

بیدمشکی با بیان اینکه پرونده تکمیلی در این خصوص تشکیل شده است، خاطر نشان کرد: پس از اخذ اظهارات متهم و تشکیل پرونده، وی برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا و پس از آن با حکم قضایی روانه زندان شد. (ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها