گروه موسیقی سون، جمعه مهمان برنامه موسیقی من است که از رادیو جوان پخش می‌شود، اجرای این برنامه را فرزاد حسنی به‌عهده دارد. به گزارش روابط عمومی رادیو جوان، برنامه موسیقی من، جمعه‌ها ساعت 10 از رادیو جوان پخش و با بزرگان حوزه موسیقی گفت‌وگو می‌شود. همچنین برنامه اینجا شب نیست جمعه ساعت 24 در رادیو جوان با حضور حبیب رضایی بازیگر و مازیار فکری‌ارشاد منتقد به نقد و بررسی فیلم آرایش غلیظ می‌پردازد.
کد خبر: ۷۲۳۶۵۸

نقد آثار چخوف در رادیو نمایش

برنامه «تئاتر جامعه» که جمعه‌ها از رادیو نمایش پخش می‌شود، این هفته به نقد و بررسی آثار چخوف اختصاص پیدا کرده است. به گزارش روابط عمومی مرکز هنرهای نمایشی رادیو، این برنامه که ساعت 22 و 30 دقیقه پخش می‌شود به جنبه جامعه‌شناختی آثار چخوف می‌پردازد. برنامه سینما جامعه هم که امروز در همین ساعت پخش می‌شود سینمای اکسپرسیونیستی آلمان بعد از جنگ جهانی دوم را نقد و بررسی می‌کند. برنامه دیالوگ هم جمعه ساعت 19 با موضوع افتتاحیه بیست و هشتمین جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوان پخش می‌شود. برنامه کارنامه هم جمعه ساعت 21 اختصاص به بررسی کارنامه هنری مهری شیرازی، طراح گریم دارد.

تولید برنامه‌های شاد و مفید برای زنان

نشست شورای سیاستگذاری سلامت معاونت صدا با موضوع هفته سلامت زنان برگزار شد.

علیرضا بهفر، مدیر رادیو سلامت و دبیر شورای سیاستگذاری سلامت معاونت صدا گفت: برنامه‌سازان شبکه‌های رادیویی از طریق تولید و پخش برنامه‌های شاد و جذاب در قالب‌های نمایش، طنز و... باید عوامل خطرساز در زمینه بروز بیماری‌های جسمی و روانی زنان و دیگر اعضای جامعه را به مخاطبان اطلاع‌رسانی کنند. علامه، رئیس اداره سلامت زنان میانسال وزارت بهداشت نیز با بیان این که رسانه ملی در شادابی زن، شادکامی و نشاط اجتماعی نقش مهمی دارد، اظهار کرد: برنامه‌سازان شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی به موضوعات مرتبط با سلامت زنان از جمله سبک زندگی سالم، اختلالات روانی و خلقی، عوارض ناشی از مصرف مواد دخانی (سیگار، قلیان، مواد مخدر) و... بپردازند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها