جیب بر حرفه ای زمانی که چک سرقتی را نقد می کرد نمی دانست دوربین های بانک چهره او را فاش می کنند.
کد خبر: ۷۲۱۴۴۱
دوربین​ بانک چهره جیب​بر حرفه​ای را فاش کرد

به گزارش پلیس آگاهی تهران بزرگ، 15 شهریور امسال فردی با مراجعه به کلانتری 108 نواب به مأموران اعلام کرد که کیف وی حاوی یک فقره چک حامل به مبلغ 12 میلیون تومان به شیوه جیب بری سرقت شده و سارق بلافاصله با مراجعه به بانک شعبه رودکی اقدام به وصول چک کرده است .

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "جیب بری" و به دستور شعبه سوم بازپرسی دادسرای ناحیه 10 تهران ، پرونده در اختیار پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

مالباخته پس از حضور در پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ ، در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : ساعت 12 و 30 دقیقه در ایستگاه اتوبوس های BRT دکتر قریب ، پس از دریافت یک فقره چک حامل به مبلغ 12 میلیون تومان به محل کار خود بازگشتم . زمانیکه به محل کار خود رسیدم ، در وارسی لباس خود متوجه فقدان چک شدم . بلافاصله با صاحب چک تماس گرفته و او نیز با مراجعه به شعبه بانک درخواست انسداد چک را کرد اما بر اساس اظهارات متصدی بانک مشخص شد زمانی که من با اتوبوس به سمت محل کار خود در حرکت بودم ، چک از سوی فرد ناشناسی وصول شده است .

کارآگاهان با مراجعه به شعبه بانک خیابان رودکی ، با بررسی اسناد و مدارک شناسایی ارائه شده به بانک متوجه شدند که این اسناد و مدارک دارای سابقه سرقت بوده و بر اساس اظهارات مالک آن به شیوه جیب بری و در مسیر اتوبوس های BRT سرقت شده است .

سرهنگ کارآگاه میرزکی ، رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : در ادامه رسیدگی به این پرونده و با بررسی تصاویر به دست آمده از دوربین های مداربسته بانکی ، تصاویر شخص وصول کننده چک سرقتی شناسایی شد که در ادامه دستور انتشار این تصاویر از سوی مقام قضایی صادر شد .

رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ در پایان این خبر گفت : از تمام شهروندان که موفق به شناسایی هویت صاحب تصویر شدند درخواست می شود تا هرگونه اطلاعات در خصوص هویت ، مخفیگاه و یا محل های تردد صاحب تصویر را از طریق شماره تماس 21866093 در اختیار کارآگاهان پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها