مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال‌احمر از آغاز بکار شعبه تک‌ نسخه‌ای در داروخانه مجتمع دارویی - درمانی هلال ایران خبر داد.
کد خبر: ۷۲۱۳۱۰
تسهیلات هلال احمر برای بیماران به داروهای خاص

دکتر حسام‌الدین مدنی در گفت​وگو با مهر اظهارداشت: با توجه به ضرورت دسترسی سریع بیماران به داروهای خاص و با هدف تسهیل دریافت خدمات درمانی برای آنها، مقرر شده است تا در داروخانه شماره 2 هلال‌احمر هم داروهای تک‌نسخه‌ای در اختیار بیماران قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه عرضه داروهای تک‌نسخه‌ای در منطقه شرق تهران به علت نیاز منطقه و دور بودن آن از داروخانه مرکزی هلال‌احمر ضروری بود، افزود: بر این اساس بیماران از این پس می‌توانند داروهای تک‌نسخه‌ای را در داروخانه شماره 2 هلال‌احمر در مجتمع دارویی - درمانی هلال‌احمر دریافت کنند.

مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال‌احمر توضیح داد: چنانچه دارویی در داروخانه موجود نباشد از طریق سیستم اینترنتی اطلاعات دارو در اختیار داروخانه شماره یک قرار می‌گیرد تا داروی مورد نیاز بیماران تامین شود. هر چند بر اساس برنامه‌ریزی‌ها، به میزان داروهای موجود در داروخانه مرکزی، در داروخانه مجتمع دارویی - درمانی هلال هم داروی تک‌نسخه‌ای موجود است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها