برگزاری مراسم تجلیل از پیشکسوتان ورزش بدون حضور وزیر

جام جم ورزشی: مراسم تجلیل از پیشکسوتان ورزش در شرایطی برگزار شد که وزیر ورزش و جوانان در این مراسم غایب بود.
کد خبر: ۷۱۴۳۳۹
برگزاری مراسم تجلیل از پیشکسوتان ورزش بدون حضور وزیر

مراسم تجلیل از پیشکسوتان عرصه ورزش ظهر امروز یکشنبه در مرکز همایش های مجموعه انقلاب با حضور پیشکسوتان ورزش و مطبوعات و برخی مسئولان کشوری با همت انجمن پیشکسوتان ورزش برگزار شد. بهرام افشارزاده مدیرعامل این انجمن و مدیرعامل باشگاه استقلال میزبان این مراسم بود.

در این مراسم داریوش ارجمند، محمود مشحون، مهدی مناجاتی، بهرام افشارزاده، پرویز زاهدی و عطاء الله بهمنش و تندی چند از پیشکسوتان حضور داشتند که از تمامی آنها تقدیر به عمل آمد.

قرار بود گودرزی وزیر ورزش هم در این مراسم حضور داشته باشد که وی با توجه به سفر هیات دولت به همراه رئیس جمهور به مشهد مقدس غایب این مراسم بود. دکتر عبدالحمید احمدی به عنوان نماینده وزیر در این مراسم حضور پیدا کرد و در سخنانی کوتاه از زحماتی که این پیشکسوتان در عرصه ورزش و رسانه در سال های گذشته کشیدند تشکر کرد.

پس از صحبت های دکتر احمدی از سیدرضا سکاکی که در سال های 1326 تا 28 اولین کسی بود که در رادیو تهران ورزش صبحگاهی را اجرا می کرد، کیومرث ابوالملوکی در رشته کشتی که در سال های دور به عنوان دبیر، مربی و داور کشتی زحمات زیادی را برای کشتی ایران کشیده بود، عطاء الله بهمنش دونده و مجری رادیو و تلویزیون و منوچهر برومند به عنوان آقای آسیا در وزنه برداری تجلیل به عمل آمد. همچنین از محمد نصیری، محمدرضا طالقانی، پرویز زاهدی و برخی از بزرگان عرصه ورزش قدردانی شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها