معاون سازمان میراث فرهنگی خبر داد:

تعلیق 60 دفتر خدمات مسافرتی متخلف

مدیرکل دفتر نظارت بر فرودگاهها شرکت ها و موسسات هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری، از جریمه نقدی یک میلیارد و ۴۷۰ میلیون ریالی، سه دفتر خدمات مسافرت هوایی استان خراسان رضوی به دلیل گرانفروشی خبر داد.
کد خبر: ۷۱۲۶۳۷
جریمه ۵/ ۱ میلیاردی سه دفتر مسافرتی

به گزارش واحد مرکزی خبر ، مرتضی دهقان اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن به دور پایانی سفرهای تابستانی و پیش رو بودن ایام ولادت با سعادت ثامن الحجج حضرت امام رضا (ع)، سازمان هواپیمایی کشوری در اجرای وظایف نظارتی خود و به منظور کنترل بازار فروش بلیت هواپیما، دو گروه مجرب از بازرسان خود را برای بازرسی از دفاتر خدمات مسافرت هوایی استان خراسان رضوی اعزام کرد.

مدیرکل دفتر نظارت بر فرودگاهها شرکت ها و موسسات هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری خاطرنشان کرد: پس از بازرسی از دفاتر خدمات مسافرت هوایی شهر مشهد، 11دفتر متخلف شناسایی شد که برابر نوع تخلف برای 8 دفتر متخلف اخطار کتبی به همراه درج در پرونده صادر شد.

دهقان افزود: سازمان هواپیمایی کشوری در بازدید های خود گروه های بازرسی را در ایام پایانی تعطیلات تابستانی جهت کنترل بازار و برخورد قاطع با دفاتر متخلف به استانهای سراسر کشور اعزام می کند.

دهقان یادآور شد: شهروندان و مسافران گرامی نیز می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف گرانفروشی موارد را از واحد رسیدگی به شکایات سازمان با شماره تلفن 61022355 پیگیری کنند تا در اسرع وقت اقدام شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
فراهانی
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
۰
۰
باشه جریمه شدن ولی مگر این جریمه خسارت مردم رو به جیبشون برمیگردون؟
راست میگویید خسارت مردم را پس بدید

نیازمندی ها