سریال «39 هفته» که تصویربرداری آن در شبکه تهران به نیمه رسیده از سی‌ویکم شهریور تا ششم مهرماه به مناسبت هفته دفاع مقدس از شبکه تهران به نمایش در می‌آید.
کد خبر: ۷۱۱۸۷۰

به گزارش روابط عمومی شبکه تهران، سریال 39 هفته به تهیه‌کنندگی جمال گلی و کارگردانی مرتضی احمدی هرندی برای شبکه تهران تولید می‌شود.

تهیه کننده سریال تلویزیونی «39 هفته» با بیان این‌که تاکنون 50 درصد این سریال تصویربرداری شده و گروه در حال آماده‌سازی شهرک دفاع مقدس است، گفت: برای ضبط سکانس‌های جنگی از فردا وارد شهرک دفاع مقدس خواهیم شد. جمال گلی ادامه داد: بیشتر بازیگران اصلی این سریال مقابل دوربین رفته‌اند، بازی مجید مظفری نیز در نقش ماشاءالله خان از چهارشنبه آغاز شده است.

مجید مظفری، داریوش کاردان، مریم معصومی، امین ایمانی، مجید واشقانی، اصغر نقی‌زاده، فرج‌الله گل‌سفیدی، امیر غریب‌زاده و لادن سلیمانی از جمله بازیگران این سریال هستند که تاکنون مقابل دوربین رفته‌اند.

39 هفته روایتی عاشقانه از سال‌های حماسه و دفاع و قصه فاصله‌هاست. امیرعلی معلم جوان مدرسه‌ای قدیمی در محله شمیران پس از یک ماه زندگی عاشقانه با عاطفه به جبهه می‌رود.

عاطفه روزها را به امید بازگشت همسرش با مرور خاطرات تلخ و شیرین طی می‌کند تا این‌که اولین نامه امیرعلی به او می‌رسد و عاطفه وارد مرحله جدیدی از زندگی می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها