جام جم نوا: چند روز پیش نقل قولی از سعید مدرس خواننده پاپ منتشر شد که او موسیقی سنتی را با الاغ سواری مقایسه کرده بود. هر چند این گفته با توجه به شخصیت او بسیار عجیب می نمود اما وقتی این نقل قول تکذیب نشد آرام آرام میان رسانه ها دست به دست شد.
کد خبر: ۷۰۹۹۳۹
نقل قول جنجالی خواننده پاپ تکذیب شد

این جمله از میان گفتگوی این خواننده با مجله ریتم زندگی منتشر شده بود که حالا سعید مدرس در صفحه رسمی خود در فیس بوک، این گفته ها را تکذیب و از تحریف شدن گفته هایش ابراز تاسف کرده است. مدرس در توضیح این موضوع چنین نوشته:

«یک روزنامه نگار حرفه ای از بکار بردن واژه هایی که موثق نیست پرهیز می کند . اگر روزنامه نگارید هر خبری که گرفتید 4 ریفرنس معتبر باید آن را تایید کند . اگر روزنامه نگارید در نقل قول افراد امانت دار باشید» اینها جملات ماشاءالله شمس الواعظین است . مردی که جدا از هر حاشیه بی شک پدر روزنامه نگاری مدرن ایران است.

به تازگی در یک سایت خبری بی اعتبارجمله ای را به دروغ در مورد موسیقی سنتی به من نسبت داده اند و در ادامه بخش هایی از یک بحث فنی موزیک را با تحریف به آن افزوده اند.
و بدتر از آن اینکه تعدادی دیگر از سایت ها و صفحات خبری آماتور بدون گرفتن تایید از حتی یک منبع موثق مثل خبرگزاری ها و یا مراجعه به صفحه رسمی من آن را کپی پیست کرده اند.

من ضمن تکذیب این خبر آرزو می کنم که ای کاش بعضی از خبرنگارنماها قبل از اینکه به کار روزنامه نگاری بپردازند حداقل الفبای این حرفه را بیاموزند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها