کتاب «توهم سلطه» گزیده‌ای از نظرات مقام معظم رهبری درباره‌ صهیونیسم و مباحث مرتبط با آن است که از سوی انتشارات انقلاب اسلامی منتشر شده و در اختیار علاقه‎مندان قرار گرفته است.
کد خبر: ۷۰۹۱۹۰
«توهم سلطه» به روایت رهبر معظم انقلاب

به گزارش مهر، این کتاب مجموعه‌ای خواندنی برای شناخت دولتی جعلی با ملتی بی‌هویت است که استعمار آن را در قلب کشورهای اسلامی کاشت؛ داستان ایجاد یک غده سرطانی در منطقه و شیوه جراحی آن.

تراژدی غمبار فلسطین هنوز ادامه دارد و این روزها، بار دیگر ملت مظلوم فلسطین در سایه‌ حمایت همه‌جانبه‌ غرب و بویژه آمریکا و سکوت سنگین مجامع بین‌المللی مدعی حقوق بشر و رسانه‌های غربی، مورد حملات وحشیانه‌ رژیم غاصب و جعلی اسرائیل قرار گرفته‌اند. باریکه‌ محصور غز‌ه، بوی خون و باروت می‌دهد و کشتار کودکان و زنان معصوم همچنان ادامه دارد.

انتشارات انقلاب اسلامی وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری تاکنون دو اثر مستقل در باب مساله‌ فلسطین منتشر کرده است؛ نخستین اثر کتاب «فلسطین از منظر آیت‌الله ‌العظمی سیدعلی خامنه‌ای(مدظله‌العالی)» و گزیده‌ آن‌که به زبان انگلیسی است و اثر دیگر گزیده بیانات معظم‌له پیرامون صهیونیسم در مجموعه‌ای با نام «توهم سلطه» است.

«توهم ‌سلطه» شامل گزیده‌ای از نظرات مقام معظم رهبری درباره صهیونیسم و مباحث مرتبط با آن است که مطالب آن از «مطالعه‌ کل گفتار‌ها و نوشتار‌های مرتبط با موضوع از سال 1348 تا اواخر سال 1390» گردآوری و تنظیم شده و نشانگر بینش عمیق ایشان و نظام اسلامی از دوران قبل از پیروزی انقلاب نسبت به ماهیت، خطرات و تهدیدات «صهیونیسم» برای امت اسلام و جامعه‌‌ بشری است.

مطالب کتاب در پنج بخش اصلی «صهیونیسم؛ شجره‌ خبیثه»، «غده‌ سرطانی»، «پاره‌ تن جهان اسلام»، «جراحی غده‌ سرطانی» و «تقابل ایدئولوژیک» و در 23 فصل ارائه شده است.

علاقه‌مندان برای اطلاع از نحوه‌ تهیه این اثر می‌توانند به پایگاه اطلاع‌رسانی WWW.BOOK-KHAMENEI.IR مراجعه کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها