آغاز دومین لیگ معتبر فوتبال دنیا

لالیگا به فوتبال اروپا سلام کرد +گزارش تصویری

جام جم ورزشی: فصل جدید لالیگا شب گذشته آغاز شد که در یکی از دیدارهای برگزار شده قهرمان لیگ اروپا مقابل حریف خود مساوی کرد.
کد خبر: ۷۰۸۹۶۱
لالیگا به فوتبال اروپا سلام کرد +گزارش تصویری

به گزارش جام جم ورزشی ، هفته اول رقابت‌های لالیگا شب گذشته با انجام چهار دیدار آغاز شد و در اولین مسابقه اتلتیک بیلبائو در دیداری خارج از خانه با نتیجه یک بر صفر مغلوب مالاگا شد. دودا و آنتونس از مالاگا به ترتیب در دقایق 88 و 90 با دریافت کارت قرمز مستقیم از سوی داور مسابقه اخراج شدند.

سویا، قهرمان فصل گذشته لیگ اروپا نیز در دیداری خانگی مقابل والنسیا متوقف شد. الیکس ویدال در دقیقه 44 برای سویا گلزنی کرد و اوربان در دقیقه 88 بازی را به تساوی کشاند. در پائول در دقیقه 67 با دریافت کارت قرمز مستقیم از سوی داور مسابقه اخراج شد تا والنسیا 10 نفره به کارش ادامه دهد.

در سایر دیدارها گرانادا در خانه با نتیجه دو بر یک مقابل دپورتیوو لاکرونیا به برتری رسید.ایوان کاوالیرو در دقیقه 20 برای لاکرونیا و روبن روچینا (55) و بابین (77) برای گرانادا گلزنی کردند.

آلمریا نیز در دیداری خانگی مقابل اسپانیول 10 نفره به تساوی یک بر یک رضایت داد. سوریانو در دقیقه 50 برای میزبان و سرخیو گارسیا در دقیقه 90 برای اسپانیول گل زدند. آربیا نیز در دقیقه 33 با دریافت کارت زرد دوم از سوی داور مسابقه اخراج شد.

سویا قهرمان فصل گذشته لیگ اروپا مقابل والنسیای 10 نفره مساوی کرد:

اتلتیکو بیلبائو هم در هفته نخست لالیگا آنچنان ضعیف بازی کرد که با یک گل مغلوب مالاگای 9 نفره شد:

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها