مدیر کل دفتر امور سهام تخصصی و عدالت سازمان خصوصی سازی گفت: آخرین مهلت ثبت نام سهام عدالت کارگران ساختمانی و فصلی در مرداد ماه است که در استان های بزرگ مانند تهران، اصفهان، فارس، خوزستان و خراسان رضوی احتمالا تمدید می شود.
کد خبر: ۷۰۶۴۰۰
مرداد ماه، آخرین مهلت ثبت نام سهام عدالت کارگران فصلی

اسماعیل مختار دولت آبادی در گفتگو با ایرنا افزود: با توجه به گزارش شرکت های تعاونی و سازمان امور اقتصادی باز هم افرادی هستند که موفق نشده اند فرم ها را تکمیل و به شرکت های تعاونی مراجعه کنند تا پرونده این طرح تکمیل شود.

وی گفت: بیش از 45 میلیون نفر مشمول دریافت سهام عدالت شده اند و کارگران فصلی و ساختمانی هم در آخرین مرحله، عضو می شوند که البته به معنی همه کارگران نیست، بلکه افرادی که تایید شده اند کد رهگیری گرفته اند.

دولت آبادی افزود: این عده اگر مراجعه و فرم اولیه سهام عدالت را تکمیل کرده اند حتما دعوت نامه برای آنها ارسال شده است و می توانند مراجعه کنند.

مدیر کل دفتر امور سهام تخصصی و عدالت سازمان خصوصی سازی افزود : این عده باید گواهی تأیید مراکز فنی و حرفه ای را داشته باشند و کسانی که پیامک دریافت کرده اند، مراجعه کنند، اما کسانی که پیامک به آنها ارسال نشده است منتظر بمانند.

وی گفت: به زودی سایت اطلاع رسانی ویژه در سازمان خصوصی طراحی می شود و هر کسی که کد ملی خود را وارد کند از وضعیت سهامداری عدالت خود مطلع خواهد شد.

فروش سهام عدالت همچنان ممنوع است

دولت آبادی درباره فروش سهام عدالت گفت: هرگونه خرید و فروش سهام عدالت ممنوع است و معامله وکالتی بی نتیجه خواهد بود و سود سهام فقط به دارنده اصلی تعلق می گیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها