وزیر آموزش و پرورش خبر داد:

به کارگیری معلمان مازاد از سال تحصیلی آینده

وزیر آموزش و پرورش از بکارگیری معلمان مازاد از سال تحصیلی آینده خبر داد و گفت: امسال نقل و انتقال معلمان را خیلی دقیق و حساب شده انجام داده‌ایم و حتی برای مناطقی که به ما اعلام نیاز کرده‌اند نیز معلم اعزام نکرده‌ایم تا از معلمان مازاد خود استفاده کنند.
کد خبر: ۷۰۶۰۸۹
به کارگیری معلمان مازاد از سال تحصیلی آینده

علی اصغر فانی در مصاحبه با واحد مرکزی خبر گفت: با برنامه ریزی که در جهت تعدیل نیروی انسانی و ساماندهی نقل و انتقال معلمان انجام داده‌ایم هیچ نگرانی برای تورم و یا کمبود معلم در سال تحصیلی آینده وجود ندارد.

وی به 54 هزار معلم مازاد در آموزش و پرورش اشاره و تاکید کرد: ساماندهی نیروی انسانی در آموزش و پرورش زمان بر است و اجرای کامل آن به سال‌ها زمان نیاز دارد.

وزیر آموزش و پرورش به بازنشستگی پیش از موعد فرهنگیان اشاره کرد و گفت: طبق بخشنامه معاونت توسعه منابع انسانی ریاست جمهوری هیچ فرهنگی امسال پیش از موعد بازنشسته نمی‌شود، ولی اگر احساس کنیم که هر فرهنگی به هردلیل خاصی امکان ادامه خدمت را ندارد سعی می‌کنیم موافقت منابع انسانی ریاست جمهوری را برای این دسته از فرهنگیان بگیریم.

فانی افزود: امسال 24 هزار فرهنگی طبق روال عادی یعنی با 30 سال سابقه بازنشست می‌شوند که اگر با درخواست بازنشستگی پیش از موعد فرهنگیان هم موافقت شود امسال آموزش و پرورش حدودا 30 هزار بازنشسته خواهد داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
ب
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
۰
۰
به اقای وزیر بفرمایید كی می خواهد مجوز بازنشستگی را از معاونت رئیس جمهور بگیرد سال تحصیلی شروع می شود
همكار
United States
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
۰
۰
اگر در اداره همدلی و همیاری باشد هیچ كس زودتر بازنشسته نمی شود.

نیازمندی ها