زمان توافق در بسته مزد ۹۴ فرا رسید

افزایش حقوق، فعلا ۱۰۰هزار تومان

وزیر آموزش و پرورش گفت: فردا جلسه‌ای با معاون اول رئیس جمهور داریم که با توجه به سقف اعتبارات دولت بتوانیم مصوبه افزایش ۲۰ درصدی حقوق معلمان ابتدایی را اجرایی کنیم.
کد خبر: ۷۰۳۸۳۷
حقوق معلمان ابتدایی افزایش می‌یابد

جام جم سرا: علی اصغر فانی امروز در جمع خبرنگاران افزود: اگر موافقت دولت در زمینه افزایش حقوق معلمان ابتدایی گرفته شود از اول مهر این طرح اجرایی خواهد شد. برای اجرای این طرح دولت باید تامین اعتبار کند.

فانی ادامه داد: جذب اعتبارات این طرح نیاز به موافقت سازمان مدیریت ریاست جمهوری و وزارت اقتصادی و دارایی دارد.

وی همچنین به استخدام مربیان پیش دبستانی اشاره کرد و گفت: براساس مصوبه مجلس این مربیان باید با برگزاری آزمون در اولویت استخدام قرار بگیرند. همچنان برای برگزاری این آزمون در حال رایزنی با معاونت نیروی انسانی ریاست جمهوری هستیم که اگر بتوانیم ردیف‌های استخدامی ولو اندک از این معاونت بگیریم آزمون استخدامی را برگزار می‌کنیم و تعدادی را براساس شرایطی از جمله تحصیلات، رشته تحصیلی و موقعیت جغرافیایی که در قانون آمده است استخدام کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که براساس مصوبه مجلس باید تکلیف مربیان پیش دبستانی تا مهر امسال مشخص شود، گفت: مصوبه مجلس یک قید دارد و آن وجود ردیف استخدامی برای آموزش و پرورش است که این ردیف‌های استخدامی در سال‌های قبل استفاده و حتی سهم ردیف‌های استخدامی امسال نیز استفاده شده است.

وزیر آموزش و پرورش همچنین در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره آخرین وضعیت دانش‌آموزان شین آبادی گفت: بحث تحصیل و آموزش این دانش آموزان بر عهده آموزش و پرورش است که در حال انجام است ولی بحث معالجه و بیمه این دانش آموزان به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر می‌گردد که این وزارتخانه در حال پیگیری آن است. (تسنیم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
محمدی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
۰
۰
6 ماه تعطیلند حرام است
معاون
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۷
۰
۰
آیا حقوق معاونین ابتدایی هم افزایش پیدا میكنه؟
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها