در حالی که مالکان بسیاری از رستوران‌ها با روش‌های مختلف تلاش می‌کنند کودکان را برای غذا خوردن در رستورانشان جذب کنند، یک رستوران پرطرفدار در آمریکا هیچ تمایلی به میزبانیِ بچه‌ها ندارد.
کد خبر: ۷۰۱۵۲۱
ورود بچه‌های شلوغ به رستوران ممنوع

این رستوران در پوستر بزرگی که مقابل درِ ورودی آن نصب شده، هشدار داده است که چون بچه‌های پر سروصدا اسباب مزاحمت برای مشتریان دیگر هستند، ورود آنها به رستوران ممنوع است.

مالک این رستوران گفت: اگر قرار است هر مکانی قانونی داشته باشد، این هم قانون رستوران ما است. اگر شما به جایی بروید و نخواهید به قوانین آن احترام بگذارید، باید جای دیگری را که مناسب شما است برای غذا خوردن پیدا کنید.

«ترزا» که یک گردشگر است می‌گوید: به نظر من این قانون مسخره است. من فکر می‌کنم که بچه‌ها نیاز دارند که یاد بگیرند چطور باید در یک رستوران رفتار کنند. اما اگر شما آنها را به رستوران نبرید، چطور می‌خواهند رفتار درست در این اماکن را بیاموزند.

یک گردشگر دیگر نیز می‌گوید: من فکر می‌کنم که این اصلا منصفانه نیست. چرا که به نظرم بچه‌ها باید به رستوران بروند.

مالک رستوران «اولد فیشرمن گروتو» یا «ماهیگیر پیر، گروتو» در کالیفرنیا می‌گوید که چنین ایده‌ای را از دو سال پیش در سر داشت اما به تازگی تصمیم گرفته که آن را عملی کند.

این تصمیم با خشم بسیاری از کاربران اینترنت روبرو شده است که در وب سایت‌های اجتماعی و «یلپ» که وب سایت راهنما برای گردش است نارضایتی خود را از این تصمیم اعلام کرده‌اند.(ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها