حاشیه های تاریک تمرینات استقلال

توهین آندو به یک خبرنگار

آندرانیک تیموریان هافبک ملی پوش استقلال یک خبرنگار را مورد توهین قرار داد.
کد خبر: ۷۰۰۸۵۳
توهین آندو به یک خبرنگار

به گزارش جام جم ورزشی ؛ آندرانیک تیموریان ستاره تیم فوتبال استقلال عصبانی از خبری که شب گذشته از طرف یک خبرگزاری در فضای مجازی منتشر شده بود در تمرین امروز یقه خبرنگاری را گرفت و با او به شدت برخورد کرد.
خبر درج شده که به سرعت هم در فضای مجازی پخش شد و در رسانه های مختلف از جمله آی اسپورت مورد انتشار مجدد قرار گرفت به عصبانیت این هافبک ملی‌پوش در اتوبوس اختصاص داشت. در این خبر آمده بود، آندو دلخور و ناراحت است تاخیر اتوبوس استقلال محکم ساکش را به زمین کوبیده و از میرشاد ماجدی خواسته است برایش تاکسی بگیرد تا او جدا از تیم به خانه بازگردد.
این خبر به سرعت در فضای مجازی پخش شد و همان وقت به گوش آندو رسید، آندو هم از خبرنگاران درباره منبع این خبر پرسید و در تمرین امروز استقلال یقه خبرنگاری که این خبر را منتشر کرده بود گرفت و به نوشته این خبرنگار الفاظ رکیکی را نسبت به وی به کار برد.
البته عصبانیت آندو از انتشار این خبر قابل درک است اما نکته مهم این است که آیا این خبر صحت داشته یا نه؟! خبرنگاری که حامل انتشار این خبر است روی حرف خود پافشاری می‌ کند و می‌ گوید رفتار آندو در این صحنه را به چشم خود دیده است. اگر چنین باشد اعتراض آندو به خبرنگار بی شک غیرحرفه ای و غیرمنطقی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها