مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: هنوز توافقات نهایی برای حضورم در خارج از کشور انجام نشده است.
کد خبر: ۷۰۰۸۸۰
انصاری‌فرد: تراکتورسازی افتخار آذربایجان است

به گزارش جام جم ورزشی ؛ کریم انصاری‌فرد ابتدا در خصوص آخرین وضعیت ماندن و رفتنش از فوتبال ایران و چند پیشنهاد خارجی که گفته می‌شود با آنها برای فصل آینده به توافق رسیده، اظهار داشت: من می‌دانم خیلی از هواداران به من لطف دارند اما هنوز مقصد نهایی‌ام مشخص نیست تا بتوانم درباره آن حرف بزنم. انشاءالله هر وقت با هر تیمی به توافق کامل رسیدم آن را به اطلاع علاقمندان عزیز می‌رسانم تا بتوانم یک سال خوب را پس از موفقیت در تراکتورسازی در فوتبال خارج از ایران داشته باشم.

وی افزود: البته همین را باید اعلام کنم که همواره هواداران تراکتور همیشه به من لطف داشته‌اند و من شنیدم که دیروز هواداران تراکتور در ورزشگاه یادگار امام (ره)با تشویق‌های من مجددا لطف خود را به من نشان دادند و واقعا به خاطر این احساسات بسیار خوب، صمیمانه از آنها تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد:‌خیلی دوست داشتم امسال در تراکتورسازی توپ بزنم چون این تیم را قلبا دوست دارم. من فصل گذشته را هرگز در تراکتورسازی فراموش نمی‌کنم که با آقای گلی توانستم خیلی چیزها را ثابت کنم. تراکتورسازی خانه من است و هر وقت بخواهم به این تیم بروم در می‌زنم و با اجازه مسئولان و کادر فنی‌اش وارد خانه می‌شوم چون در تبریز همه همزبان من هستند و من آنها را قلبا دوست دارم.

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان خاطرنشان کرد: من دست تک تک هواداران تراکتورسازی را می‌بوسم که همیشه به من لطف داشتند. من همزبان‌های بسیار خوبی را در این چند وقت به عنوان پشتیبان خودم مثل کوه دیده‌ام و برای من افتخاری بود که در این تیم مردمی بازی کرده‌ام. مطمئنم آنها من را درک می‌کنند، اما این هواداران بدانند من هرگز تراکتورسازی و آقای گل شدنم در این تیم را فراموش نمی‌کنم. چون تراکتورسازی به نظرم اسم آذربایجان را زنده و بزرگ کرده وافتخار آذربایجان است. پس خدمت کردن به این تیم همیشه جای خوشحالی دارد. البته من معتقدم تراکتورسازی همیشه با هوادارانش زنده است واگر این تیم این طور نتیجه می‌گیرد به خاطر هواداران میلیونی‌اش در تبریز است.

انصاری‌فرد در پایان در مورد پیشنهاداتی که از سایر تیم‌ها در این چند مدت به وی شده، گفت: دوست ندارم به گذشته برگردم اما بر خود وظیفه دانستم تا حالا که تصمیمی گرفته‌ام از هواداران تراکتور تشکری ویژه داشته باشم. خدا بزرگ است و شاید این افتخار دوباره نصیبم شد که بتوانم به مردم آذربایجان در غالب تیم تراکتورسازی خدمت کنم. امیدوارم هواداران تراکتور من را دعا کنند تا نماینده شایسته‌ای برای آذری زبان‌ها در هر کجایی که بازی می‌کنم باشم. هرگز مهر و لطف هواداران تراکتور از ذهن من خارج نخواهد شد.

فارس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها