تمدید قرارداد فدراسیون فوتبال با کمپانی آل اشپورت برای تامین توپ های لیگ چهاردهم بعد ار انتقادات بیشماری که از توپ های فصل قبل این کمپانی شد قدری عجیب بود.
کد خبر: ۶۹۶۱۸۵
پشت پرده ورود دوباره توپ‌های آل اشپورت به لیگ برتر فوتبال

به گزارش خبرنگار جام جم ورزشی، روز گذشته علی کفاشیان در حاشیه مراسم قرعه کشی لیگ برتر چهاردهم فوتبال از توپ های فصل آینده این رقابت ها هم رونمایی کرد. اتفاقی که تقریبا تکراری بود و کفاشیان به مثابه فصل قبل باز هم از تمدید قرارداد فدراسیون فوتبال با کمپانی ال اشپورت برای تامین توپ لیگ برتر خبرداد.

ال اشپورت همان کمپانی است که توپ های فصل قبلش در لیگ برتر ایران حواشی بسیاری را به پا کرد و تقریبا اکثر قریب به اتفاق بازیکنان و مربیان تیم ها از کیفیت توپ های این کمپانی انتقاد کردند و مدعی بودند که توپ های ال اشپورت کیفیت لازم برای برگزاری مسابقات رسمی و مهم لیگ برتر را ندارد.

این مساله در آن زمان با پادرمیانی برخی مسئولان فدراسیون ختم به خیر شد اما اینکه دوباره قرارداد این کمپانی با فدراسیون فوتبال تمدید شده قدری عجیب و دور از ذهن است.

طبق انچه که خبرنگار جام جم کسب اطلاع کرده، ردپای یکی از مدیران فوتبال کشور در تمدید قرارداد کمپانی آل اشپورت بسیار پر رنگ است و این مدیر فدراسیون را مجاب کرده تا دوباره رو به استفاده از توپ های ال اشپورت بیاورد. این مدیر کم سر و صدا که همواره یکی از تصمیم سازان مهم فوتبال کشور است به واسطه دوستی و رابطه ای که با نمایندگان ال اشپورت در ایران دارد، یکبار دیگر علی کفاشیان را متقاعد کرده تا از توپ های این کمپانی در لیگ برتر استفاده کند.

با این همه باید دید کمپانی آل اشپورت با چه کیفیتی توپ های جدیدش که منقش به تصویر یوزپلنگ ایرانی هم هست را در معرض استفاده عموم لیگ برتری ها قرار خواهد داد و در مقابل واکنش بازیکنان مربیان در لیگ چهاردهم به این توپ ها چه خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها