سرمربی تیم ملی والیبال ایران ابراز امیدواری کرد این تیم در دور نهایی لیگ جهانی بازی‌های خوبی را به نمایش بگذارد و بتواند از گروه خود صعود کند.
کد خبر: ۶۹۶۱۴۴
کواچ: از روسیه و برزیل نمی‌ترسیم

به گزارش جام جم ورزشی ؛ تیم ملی والیبال ایران چهارشنبه بازی‌هایش در دور نهایی لیگ جهانی والیبال را آغاز می‌کند. ایران که موفق شد در دور اول پس از ایتالیا به عنوان تیم دوم جواز حضور در مرحله دوم را به دست آورد در اندیشه شگفتی سازی در این رقابت‌ها است.

تیم ملی ایران که هد‌ایت آن را اسلوبودان کواچ صربستانی بر عهده دارد توانست بالاتر از برزیل، قهرمان 9 دوره لیگ جهانی به دور دوم این رقابت‌ها راه یابد.

اسلوبودان کواچ در گفت و گو با خبرگزاری فرانسه درباره شرایط ایران در دور دوم لیگ جهانی که در ایتالیا برگزار می‌شود، اظهار کرد: ما بازی‌های لیگ جهانی را در دور دوم در حالی ادامه خواهیم داد که توانستیم تیم شگفتی ساز باشیم. تیم ما در دور نخست با قرعه سختی مواجه شد. حضور برزیل، ایتالیا و لهستان باعث شد که کار ما خیلی سخت شود، اما خوشحالم که توانستیم در بازی ‌حساس امتیازات لازم را بدست آورده و صعود کنیم.

دور نهایی لیگ جهانی والیبال از فردا (چهارشنبه) به مدت چهار روز در شهر "فلورانس" ایتالیا آغاز می‌شود و تیم ملی والیبال ایران باید برابر تیم ملی روسیه قرار گیرد که در دو سال گذشته حرف اول را در والیبال جهان زده است.

دیگر دیدار ایران در این رقابت‌ها برابر برزیل خواهد بود.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران درباره صعود این تیم، گفت: امکان پذیر است که ما بتوانیم از گروه مان صعود کنیم. ما به حریفانمان احترام می گذاریم، اما از آنها نمی ترسیم. تیم من انگیزه زیادی برای موفقیت دارد و مطمئن باشید که بهترین بازی‌هایمان را در ایتالیا به نمایش خواهیم گذاشت.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران که جانشین خولیو ولاسکو در این تیم شده است، ادامه داد: فرقی که بین والیبال ایران و والیبال روز جهان است، این است که حضور بازیکنان ایران در تیم‌های باشگاهی تضمین شده است، اما در سطح اول والیبال این طور نیست و بازیکنان برای ترکیب ثابت می‌جنگند.

موسوی: جای خالی محمودی را پر می‌کنیم

بهترین بازیکن تیم ملی والیبال ایران سعید معروف و محمد موسوی هستند که در دور نخست نیز توانستند عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذ‌ارند. به طوری که موسوی به عنوان "بهترین مدافع" دور نخست لیگ جهانی انتخاب شد.

محمد موسوی درباره شرایط تیم ملی ایران در دور دوم لیگ جهانی والیبال، گفت: در طول سال گذشته تیم ما با بازی‌های خوبی که به نمایش گذاشته است، انگیزه زیادی گرفته و از اعتماد به نفس بالایی برخوردار است.

موسو‌ی درباره غیبت شهرام محمودی گفت: می‌توانیم جای خالی محمودی را پر ‌کنیم، چرا ‌که ما متکی به یکی، دو بازیکن نیستیم.(ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها