فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان از انهدام باند خانوادگی سارقان خودرو و رد رشوه 120میلیون ریالی خبر داد.
کد خبر: ۶۹۵۸۱۱
صدای بلند موسیقی سارقان را به دام انداخت

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ داود عبدالمالکی گفت: شب گذشته مأموران کلانتری 12 نسیم شهر حین گشت زنی به یک دستگاه خودروی ماکسیما در حالی که پنج جوان که سه نفر از آنها مرد و دو نفر دیگر خانم بوده و با صدای بلند موسیقی در حال تردد بودند، مشکوک می‌شوند.

وی افزود: مأموران کلانتری 12 نسیم شهر به محض رویت خودرو از پلاک ماشین استعلام گرفته و متوجه شدند که چندی پیش این خودرو از حوزه تهران بزرگ سرقت شده که سریعاً اقدام به تعقیب خودروی سرقتی می‌کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان گفت: مأموران کلانتری 12 نسیم شهر در یک عملیات ویژه پلیسی موفق می‌شوند خودرو را متوقف و 2 متهم زن 3متهم مرد را که در قالب یک باند خانوادگی سرقت فعالیت می کردند، دستگیر کنند.

وی افزود: در بازجویی‌هایی که از متهمان به عمل آمد شیوه سرقتشان اینگونه بوده که ابتدا خانم‌ها را به عنوان طعمه در مسیر خودروهای مدل بالا قرار می‌دادند و بعد از اینکه سوار بر خودرو شده و وارد مسیرهای خلوت می‌شدند اعضای دیگر باند با عنوان اینکه ناموس آنها را سوار کرده اند با راننده درگیر شده و در یک فرصت مناسب زمانی که راننده از ترس آبروی خود پای پیاده فرار می‌کرد، خودرو و اموال داخل آن را به سرقت می‌بردند.

سرهنگ عبدالمالکی گفت: متهمان حین انتقال به یگان انتظامی با انگیزه فرار از مجازات و تطمیع مامور انتظامی اقدام به پرداخت 120 میلیون ریال رشوه کردند که با صحت عمل و عزت نفس ماموران، رشوه پیشنهادی رد و مراتب صورتجلسه شد.

در تحقیقات ماموران مشخص شد این باند حدود یک‌ ماه در شهر تهران فعالیت داشته و با این شیوه تا کنون سه دستگاه خودرو و مبلغ 60 میلیون ریال به سرقت برده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها