منابع امنیتی در غزه از شکست نخستین عملیات زمینی یگان کماندویی نیروی دریایی ارتش رژیم صهیونیستی برای نفوذ به غزه و زخمی شدن چهار نیروی کماندویی صهیونیست‌ها خبر می‌دهند.
کد خبر: ۶۹۵۲۶۸
عملیات زمینی کماندوهای رژیم صهیونیستی شکست خورد

خبرگزاری فرانسه گزارش داد، یگان کماندویی نیروی دریایی ارتش رژیم صهیونیستی بامداد امروز در عملیات زمینی برای ورود به غزه از نقاط ساحلی ناکام ماند.

بنابراین گزارش، در پی آغاز عملیات زمینی یگان کماندویی ارتش رژیم صهیونیستی نیروهای حماس برای مقابله با آنها وارد عمل شده و از نفوذ زمینی صهیونیستها به غزه جلوگیری کردند.

این نخستین عملیات زمینی رژیم صهیونیستی علیه غزه پس از گذشت شش روز از تجاوزات همه جانبه دریایی و هوایی علیه این منطقه محسوب می شود که با شکست صهیونیست‌ها همراه شد.

منابع امنیتی صهیونیستی با صدور بیانیه‌ای اعلام کردند که هدف از این عملیات جلوگیری از ادامه عملیات پرتاب موشک توسط فلسطینی‌ها به اراضی اشغالی بوده است اما زمانی که یگان کماندویی اسرائیل به یک سکوی پرتاب موشک مرز غزه رسید با حمله نیروهای حماس روبرو شد.

بنابر اعلام این منابع، یگان کماندویی ارتش اسرائیل پاسخ تیراندازی نیروهای حماس را می دهد اما در این عملیات چهار نفر از نیروهای آنها زخمی می‌شوند.

حماس نیز با صدور بیانیه‌ای در این باره اعلام کرد: نیروهای حماس به یک یگان از نیروهای اسرائیلی که در تلاش برای ورود به مناطق ساحلی غزه بودند، حمله کرده و آنها را مجبور به فرار کردند.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
س
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
۰
۰
این حماس میگفت كه اسرائیل را با خاك یكسان میكند لعنت بر این اسرئیل . پس چی شد هرچی موشك میزن یا به كوه میخور یا به دریا ؟
حمدالله رضایی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
۰
۰
غزه می رزمد اسرائیل می لرزد
دولت مردان شریف ما و همه ملل مسلمان متعهد به اسلام تلاش كنند مردم عادی كمتر آسیب ببنند و راه چاره ای به اندیشند ما برای كمك آمادیم اگر صلاح بدانید و اجازه باشد می رویم تا برای همیشه اسرائیل را در جای خود نشانده و سپس تار و پود این رژیم را جمع آوری و این جرثومه فساد را تعطیل و نیتانیاهو را از صحنه روز گار حذف كنیم خدا قوت دلا وران فلسطینی
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها