سرمربی تیم ملی آلمان پس از پیروزی پر گل برابر برزیل عنوان کرد، با هواداران فوتبال این کشور ابراز همدردی می‌کند. او همچنین رمز موفقیت تیمش را شجاعت بازیکنانش دانست.
کد خبر: ۶۹۳۷۹۶
همدردی یواخیم لو با اسکولاری و برزیلی‌ها

به گزارش جام جم ورزشی، تیم ملی آلمان موفق شد در یک بازی بی‌نقص برزیل را با نتیجه ۷ بر یک شکست دهد و به فینال ماراکانا راه یابد. آنها این فرصت را دارند تا با برتری در دیدار نهایی چهارمین قهرمانی خود در جام‌های جهانی را به دست آورند.

یوآخیم لو، سرمربی تیم ملی آلمان پس از پیروزی تیمش مقابل برزیل در نشست خبری حاضر شد و گفت: با هواداران برزیلی و مردم این کشور همدردی می‌کنم. آنها پس از گل‌های ما همگی در شوک فرو رفتند. من این موضوع را کاملا درک می‌کنم.

سرمربی تیم ملی آلمان با تمجید از لوئیس فلیپه اسکولاری گفت: برای اسکولاری متاسفم. تیم ملی ما در جام جهانی ۲۰۰۶ نیز امید زیادی برای قهرمانی داشت اما یک شکست برابر ایتالیا باعث شد نتوانیم به هدف اصلی‌مان برسیم. شکست در نیمه‌نهایی بسیار تلخ است. می‌دانم که او اکنون چه حسی دارد. زمانی که در جام جهانی ۲۰۰۶ مربی آلمان بودم این حس را تجربه کردم. اکنون تنها می‌توانم با او ابراز همدردی کنم.

او در ادامه گفت: در نیمه نخست هر کاری که می‌خواستیم کردیم. خیلی مهم بود که برابر تیمی مثل برزیل با شهامت در میدان حاضر شویم. قدرت هجومی ما در این دیدار برزیلی‌ها را غافلگیر کرد و توانستیم به گل برسیم. پس از آن توانستیم از اشتباهات حریف در خط دفاع نهایت استفاده را کرده و به گل‌های بعدی برسیم.

لو در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره شانس بالای این تیم برای پیروزی در بازی روز یکشنبه و قهرمانی در جام جهانی گفت: کمی فروتنی هم خوب است. فردا خیلی آرام و راحت تمرین‌هایمان را برای بازی فینال شروع می‌کنیم و امیدواریم که بتوانیم بازی خوبی در فینال داشته باشیم. از حالا به بعد باید این بازی را فراموش کنیم و به فکر بازی در فینال باشیم. برابر هر حریفی قرار بگیریم بازی بسیار سختی خواهیم داشت. فرقی نمی‌کند هلند و آرژانتین هر دو از تیم‌های بزرگ دنیا هستند.

ولفگانگ نیرزباخ، رییس فدراسیون فوتبال آلمان نیز پس از این پیروزی تاریخی عنوان کرد: اکنون باید گام بعدی را برداریم. من ستاره چهارم را می‌خواهم. شما باید این ستاره را برای من بیاورید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها