ببینید چه کسی از برزیل برگشته!

استقبال اینستاگرامی از بیت آشور +عکس

پخش زنده 28 مسابقه جام بیستم

نبض جام‌جهانی در رادیو جوان

رادیو جوان نه‌تنها برای رادیو بازان حرفه‌ای، بلکه برای آنها که هر از گاهی برای تفنن و تفریح دل به رادیو می‌سپارند نیز نامی کاملا آشناست. کافی است روی موج اف. ام ردیف 88 مگا هرتز باشید تا صداهایی آشنا و گرم شما را مجذوب خود کند.
کد خبر: ۶۹۲۷۹۱
نبض جام‌جهانی در رادیو جوان

شبکه‌ای که دقیقا مانند اسمش جوان است و مدت زیادی از تولدش نمی‌گذرد، اما در همین زمان کم ( کمتر از دو دهه) خیلی زود جایش را میان مردم باز کرده و جزو سه شبکه رادیویی پرمخاطب کشور قرار گرفته است.

رادیو جوان هم برای پوشش جام‌جهانی کلی تدارک دیده است. علاوه بر ویژه برنامه‌هایی که در جهت پوشش اخبار حاشیه‌ای جام بیستم پخش می‌کند، بالغ بر 40 درصد از کل مسابقات را نیز به صورت زنده روی آنتن می‌فرستد. بد نیست به اتفاق نگاهی به اتفاقات رخ داده در رادیو جوان به هنگام پخش زنده رقابت‌های جام‌جهانی بیندازیم.

دیدارهای ایران و رقیبانش

علاوه بر پخش زنده همه دیدارهای ایران در جام‌جهانی، 25 مسابقه دیگر این تورنمنت هم به طور زنده از شبکه جوان پخش می‌شود. تاکنون در مجموع 24 بازی به طور مستقیم پخش‌شده و چهار مسابقه دیگر نیز باقی‌مانده که طی یک هفته آینده روی آنتن می‌رود. گزارشگران رادیو جوان هم نام‌هایی آشنا هستند. از اسکندر کوتی قدیمی و خاطره‌ساز گرفته تا پیمان طالبی و امیرحسین بابازاده که رادیو بازان با صدایشان بیگانه نیستند. در خلال برگزاری مسابقات هم حسن اسماعیل‌پور، مجری نام آشنای رادیو جوان وظیفه گویندگی و گفت‌وگو با کارشناسان را به عهده می‌گیرد. اسماعیل‌پور همراه محسن شاهمرادی، سردبیران ویژه برنامه‌های پخش زنده مسابقات جام‌جهانی 2014 نیز محسوب می‌شوند. البته در کنار اسماعیل‌پور و گزارشگران دیگر، همه بازی‌هایی که پخش زنده شده، کارشناس فنی هم داشته و دارد. افرادی همچون حمید درخشان، حسین عبدی، میرشاد ماجدی، علی لطیفی، هومن افاضلی و اکبر محمدی از این جمله هستند.

آمار و حواشی

در خلال برگزاری مسابقات و پخش زنده آن در رادیو جوان، بخش ویژه‌ای هم در این شبکه گنجانده شده که بسیار مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است. قبل، در حین و بعد از بازی قسمتی به عنوان آمار و حواشی توسط مهدی زارعی اجرا می‌شود که به ارائه اطلاعات پیرامون متن و حاشیه مسابقات می‌پردازد. همچنین تا قبل از بازگشت کاروان خبرنگاران ایرانی، پیام یونسی‌پور هر شب از برزیل گزارش می‌داد و اتفاقا گزارش‌های او هم بسیار مورد استقبال قرار گرفته بود.

کری کارشناسان

اما رادیو جوان برای دیدارهای باقیمانده جام بیستم هم برنامه‌ریزی کرده است. طبق اعلام حسن اسماعیل‌پور، احتمالا برای چهار دیدار مراحل نیمه‌نهایی، رده‌بندی و فینال، برای هر مسابقه از حضور دو کارشناس استفاده می‌شود و سعی بر این است که کارشناسان دعوت شده هر کدام طرفدار یکی از تیم‌ها باشند تا کرکری آنها در طول مسابقه لحظات جالبی برای مخاطبان ایجاد کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها