رونالدو می‌گوید با وجود مصدومیت نیمار برزیل هم چنان شانس بیشتری برای قهرمانی در جام جهانی دارد.
کد خبر: ۶۹۲۹۷۴
رونالدو: برزیل هنوز شانس اول قهرمانی است

به گزارش جام جم ورزشی ؛ مصدومیت نیمار در چند روز گذشته بیشتر اخبار جام جهانی را تحت تاثیر قرار داده است.

رونالدو، مهاجم سابق تیم ملی برزیل با اشاره به این موضوع به سایت فیفا گفت: همه از مصدومیت نیمار کمی ترسیده‌اند. هیچ شکی در این نیست که برزیل یک ستاره را از دست داد و یکی از مهم‌ترین تهدیدهایش در خط حمله را دیگر در اختیار ندارد. با این حال ما باید با فشار بیشتری کار کنیم. دیدار با آلمان یک بازی بزرگ بین دو ابر قدرت فوتبال جهان است.

او ادامه داد: با این حال من آلمان را شانس برتر برای پیروزی در این دیدار نمی‌بینم. تیم ملی برزیل همیشه و مقابل هر تیمی در جهان شانس بیشتری برای پیروزی داشته و برای قهرمانی هم شانس اول است.

رونالدو گفت: من اسکولاری را به خوبی می شناسم. او خیلی خوب می‌داند که بازیکنانش را چگونه تحریک کند و به سمت جلو فرا خواند. مطمئنم که در این زمان این کارها را به خوبی انجام می‌دهد. مخصوصا برای بازیکنی که قرار است به جای نیمار وارد زمین شود. فکر می‌کنم اسکولاری به خوبی تیم را در کنترل خود گرفته و از هر سلاحی برای قدرتمند کردن تیم استفاده می‌کند. مطمئنم بازیکنی که جای نیمار را می‌گیرد آنقدر خوب و محکم بازی می‌کند که غیبت نیمار را از یاد مردم می‌برد.

رونالدو که در کنار کلوزه آلمانی با 15 رکورد بیشترین گل زده در تاریخ جام جهانی را دارد، نتیجه بازی با آلمان را پیش‌بینی کرد و گفت: برزیل یک بر صفر این بازی را می‌برد.(ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها