مدیرعامل سازمان بیمه سلامت خبر داد

پوشش بیمه ای ۲۸ قلم داروی ناباروری

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران از پوشش ۲۸ قلم داروی ناباروری خبر داد و گفت: ۷۰ تا ۹۰ درصد از هزینه‌های این داروها توسط سازمان‌های بیمه‌گر پرداخت خواهد شد.
کد خبر: ۶۹۱۸۱۱
پوشش بیمه ای ۲۸ قلم داروی ناباروری

انوشیروان محسنی بندپی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به آخرین آمار ثبت‌نام افراد متقاضی در سامانه الکترونیکی بیمه همگانی اظهار داشت: بالغ بر 5 میلیون و 500 هزار نفر در این سامانه ثبت‌نام کرده‌اند.

وی تصریح کرد: در ابتدای آغاز به کار طرح بیمه سلامت همگانی، پیش‌بینی می‌شد حدود 6 میلیون نفر در این سامانه ثبت‌نام کنند که خوشبختانه با اطلاع‌رسانی به موقع در آینده نزدیک 6 میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت همگانی قرار می‌گیرند.

محسنی‌بند‌پی در خصوص چاپ و توزیع دفاتر بیمه سلامت همگانی گفت: این کار به صورت منظم و مستمر از سوی استان‌ها و از طریق دفاتر پیشخوان در حال انجام است، در برخی از استان‌ها فرآیند چاپ و صدور به پایان رسیده است.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران افزود: پیش‌بینی می‌شود در استان تهران نیز فرآیند چاپ و توزیع دفاتر تا 15 تیر به اتمام برسد.

وی در ادامه در خصوص پوشش 28 قلم داروی ناباروری گفت: از این تعداد 10 قلم از گذشته و 18 قلم از دو هفته قبل تحت پوشش بیمه قرار گرفته‌اند.

بندپی افزود: سازمان‌های بیمه‌گر 70 تا 90 درصد از هزینه‌ داروهای ناباروری را پرداخت می‌کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها