سخنگوی ستاد اجرایی بیمه همگانی ایرانیان خبر داد:

بیمه ۸ میلیون ایرانی در ۸ ماه

سخنگوی ستاد اجرایی بیمه سلامت همگانی با اشاره به اینکه افراد فاقد بیمه همچنان می‌توانند با مراجعه به سامانه بیمه سلامت همگانی ثبت نام‌کنند، گفت:آمار بیمه شدگان سلامت به مرز 6 میلیون رسید.
کد خبر: ۶۹۳۸۵۳
آمار بیمه شدگان سلامت، روی مرز 6 میلیون نفر

سیدمهدی میرشاه‌ولد با اشاره به فرآیند چاپ و توزیع دفاتر بیمه سلامت همگانی اظهار داشت: خوشبختانه این کار طبق برنامه‌ریزی انجام شده در استان‌ها پیگیری شده و کارها به صورت منظم انجام شده است.

وی تصریح کرد: روند چاپ و توزیع دفاتر بیمه سلامت همگانی در استان‌ها و برای متقاضیانی که تا قبل از سوم خرداد ثبت نام کرده‌اند قابل قبول بوده و پیش‌بینی می‌شود تا روزهای آینده در اکثر استان‌ها توزیع دفاتر به اتمام برسد.

میرشاه ولد با اشاره به اینکه تا قبل از خرداد آمار ثبت‌نامی‌ها حدود 4 میلیون و 300 هزار نفر بود گفت: این آمار در ادامه و با اطلاع‌رسانی به موقع افزایش یافته است به طوری که هم اکنون 5 میلیون و 450 هزار نفر برای دریافت دفاتر بیمه سلامت ثبت‌نام کرده‌اند.

سخنگوی ستاد اجرایی بیمه سلامت همگانی خاطر نشان کرد: هم اکنون 4 میلیون و 700 هزار دفترچه چاپ و صادر شده است که از این میزان یک میلیون و 300 هزار دفترچه همچنان در دفاتر پیشخوان باقی مانده است که امیدواریم خانواده‌ها با مراجعه به دفاتر پیشخوان نسبت به دریافت دفترچه‌های خود اقدام کنند.

وی در پاسخ به این پرسش که مهلت ثبت‌نام از افراد فاقد بیمه در سامانه الکترونیکی بیمه همگانی چه زمانی به اتمام می‌رسد گفت: زمانی برای این امر پیش‌بینی شده است و افراد فاقد بیمه همچنان می‌توانند با مراجعه به سامانه اقدام به ثبت‌نام کنند. (فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها