نسخه آزمایشی دوم آی.او.اس ۸ از راه رسید

اپل چندی پیش در کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل موسوم به WWDC از دو سیستم‌عامل خود یعنی آی.او.اس ۸ برای آیفون، آیپد و آیپاد و سیستم‌عامل یوسیمیتی برای مک رونمایی کرد.
کد خبر: ۶۸۹۸۲۸

حالا iOS8 نسخه Beta2 برای توسعه‌دهندگان ارائه شده است. اپل در نسخه آزمایشی دوم این سیستم‌عامل چند مشکل نرم‌افزاری را حل و تغییرات مهمی را اعمال کرده است. مشهودترین تغییر این نسخه آزمایشی تغییر رنگ آیکون Messages و تبدیل آن به خاکستری است. چینش اپلیکیشن‌ها نیز تغییر کرده و دیگر بر‌اساس حروف الفبا نیست، بلکه به‌صورت پیش‌فرض طبق آنچه خریده‌اید، مرتب‌سازی می‌شود.

گزینه جدیدی به نام Home data در بخش حریم خصوصی دیده‌می‌شود که پیش از این وجود نداشت. ویژگی‌های دیگری مانند کیبورد جدید Quick Type، اپلیکیشن پادکست و... نیز به نسخه آزمایشی دوم آی.او.اس ۸ افزوده شده است. این نسخه آزمایشی برای توسعه‌دهندگان عرضه شده و هرچند راه‌هایی برای نصب آن از سوی کاربران عادی وجود دارد، اما پیشنهاد می‌شود به دلیل نهایی نبودن این نسخه و احتمال وجود نقص‌ها از نصب آن خودداری کنید. نسخه نهایی این سیستم‌عامل احتمالا پاییز امسال برای عموم کاربران عرضه می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها