دو مرد که با تخریب شیشه خودروهای پارک شده در خیابان‌‌های تهران، اموال درون خودروها را سرقت می‌کردند، در آخرین دزدی از سوی ماموران کلانتری یوسف‌آباد دستگیر شدند.
کد خبر: ۶۸۹۶۱۶

رئیس کلانتری 125 یوسف‌آباد در این‌باره به جام‌جم گفت: چند روز پیش ماموران این کلانتری هنگام گشتزنی، متوجه دو مرد شدند که درون یک خودروی پراید پارک شده در حاشیه خیابان نشسته‌اند. ماموران به راننده ظنین شده و او را زیر نظر گرفتند و متوجه شدند مرد دیگری در نزدیکی همان خودرو در حال سرقت پخش صوت و وسایل درون یک خودروی پژو است.

سرهنگ مجتبی فخاری افزود: ماموران با نزدیک شدن به خودروی پژو، مردی را که درون آن بود، دستگیر کردند. در همین هنگام ماموران متوجه شدند راننده پرایدی که در آن نزدیکی بود، با دستگیری متهم، خودرو را روشن کرده و در حال فرار است. وی یادآور شد: ماموران پس از دستگیری متهم، به تعقیب راننده پراید پرداختند و پس از طی مسافتی خودرو را در یکی از محله‌های شهر متوقف کردند، راننده آن نیز بازداشت و همراه متهم دیگر برای تحقیقات به کلانتری منتقل شد. با انتقال خودروی پراید به پارکینگ پلیس و استعلام از راهنمایی و رانندگی، معلوم شد این خودرو ساعاتی پیش در شرق تهران سرقت شده و مالک آن سرقت خودرو را به پلیس خبر داده است.

رئیس کلانتری 125 یوسف‌آباد خاطرنشان کرد: با بررسی سوابق متهمان مشخص شد، هر دو از افراد سابقه‌دار بوده و در زمینه سرقت وسایل درون خودرو فعالیت دارند. در مرحله بعدی تحقیقات، متهمان به جرایمشان اعتراف کردند و گفتند با شناسایی خودروهای پارک شده در محله‌های خلوت، بوستان‌ها و مراکز خرید، شیشه خودروها را شکسته و سپس اموال درون آن از جمله پخش صوت و پنل، مدارک شناسایی خودروی افراد، کارت‌های اعتباری، دسته چک و اموال قیمتی را سرقت می‌کردیم.

سرهنگ فخاری با توصیه به شهروندان تهرانی از آنها خواست خودروهایشان را درمحله‌های خلوت پارک نکنند و تجهیزات ایمنی از جمله دزدگیر را در خودروهایشان نصب کنند و از قرار دادن وسایل، مدارک، پول و اموال قیمتی درون خودرو خودداری کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها