تریلی پس از برخورد با مانع میان جاده در مسیر مخالف خودروها را در هم کوبید

5 کشته و 11 زخمی در تصادف تریلی

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان قم از تصادف یک دستگاه تریلی با شش خودرو و کشته شدن پنج نفر و 11 زخمی در این حادثه خبرداد.
کد خبر: ۶۸۹۱۶۲

به گزارش ایسنا، سرهنگ اردشیر جمشیدی راد در این باره گفت: این تصادف در کمربندی امام علی(ع) حدفاصل میدان 72 تن و سه راهی خرمشهر رخ داد و سه دستگاه پراید، یک دستگاه پیکان، یک دستگاه پژو 207، یک دستگاه اتوبوس و یک دستگاه تریلی با یکدیگر برخورد کردند.

وی یادآور شد: در این حادثه یک دستگاه خودروی پژو207 و یک دستگاه تریلی از سمت شاه جمال به 72 تن و بقیه خودروها از 72 تن به سمت شاه شمال در حرکت بودند که تریلی پس از برخورد با مانع میان جاده به لاین مخالف ورود کرده است. با اعزام ماموران انتظامی، آتش نشانی و گروهی از امدادگران به محل، افراد محبوس شده در خودروها را خارج کردند و 12 زخمی را به بیمارستان و اجساد چهار نفر دیگر را به پزشکی قانونی منتقل کردند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان قم گفت: تلاش پزشکان برای نجات مصدومان حادثه ادامه داشت اما یکی از این افراد زخمی در پی شدت خونریزی فوت کرد و شمار کشته‌شدگان این حادثه به پنج نفر رسید.

جمشیدی راد با بیان این که علت اصلی این حادثه در دست بررسی است، افزود: با توجه به این‌که استان قم محور مواصلاتی 17 استان کشور است و برخی از همشهریان از مسیر کمربندی به دلیل شلوغی شهر استفاده می‌کنند، این حوادث تشدید خواهد شد که باید مسئولان در رفع مشکلات این کمربندی بکوشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها