مولر، ستاره بی‌چون و چرای فوتبال آلمان و بهترین بازیکن بازی آلمان و پرتغال می‌گوید: تیم ما به حضور در فینال فکر می‌کند و مسلم است که با قاطعیت از مرحله گروهی صعود خواهد کرد. گفت‌وگویی کوتاه با او را بخوانید.
کد خبر: ۶۸۵۳۷۵

آیا این بازی نشان‌دهنده فاصله واقعی فوتبال آلمان و پرتغال بود؟

خیلی بهتر از حریف بازی کردیم، اما این دلیلی نمی‌شود که فاصله فوتبال آلمان و پرتغال را با همین بازی تفسیر کنیم و درباره آن قضاوتی داشته باشیم. این حق آلمان بود که به پیروزی برسد و پرتغال هیچ حرفی برای گفتن نداشت.

بهترین بازیکن میدان بودن چه حسی دارد؟

بدون کمک همه بازیکنان هیچ اتفاقی رخ نمی‌داد. کار گروهی در فوتبال آلمان اهمیت زیادی دارد و در بازی برابر پرتغال نیز شاهد این کار گروهی زیبا بودید. مدیون همه بازیکنان و البته هواداران فوتبال هستم. سه گل زده من برای بازی خوب بقیه بازیکنان بود و آنها را به مردم آلمان تقدیم می‌کنم. به نظر من با هت‌تریک مقابل پرتغال دستاورد بزرگی کسب کردیم.

آلمان رقبای بزرگی دارد، این‌طور نیست؟

خط حمله ما بسیار عالی کار کرد و خوشحالم که با 3 امتیاز از میدان خارج شدیم، اما این برد پایان کار ما نیست. مشخص است که به مراحل بعدی فکر می‌کنیم، مشکلی بر سر راه ما نیست و خیالمان از درخشش در مراحل بعدی راحت است.

بهترین کار این است که خودمان باشیم و بازی خودمان را ارائه کنیم.

اصلی‌ترین رقیب آلمان چه تیمی است؟

البته آرایش تیم‌ها در گروه‌ها مهم است، ممکن است به یک رقیب بزرگ و مدعی نرسیم و از دور شاهد حذف آن باشیم، به هر حال همان‌طور که قبل از این هم گفته بودم تیم‌‌های اسپانیا، هلند، برزیل و آرژانتین رقبای بزرگی برای ما هستند، از بازی فرانسه هم لذت بردم، آنها تیم خوب و جوانی را تدارک دیده‌اند.

آیا در دو بازی باقیمانده با ترکیب اصلی آلمان مواجه خواهیم بود؟

به نظر این اتفاق قطعی است، البته باید منتظر باشیم تا خود مربیان و کادر فنی تصمیم بگیرند، اما تصور می‌کنم در هر دو بازی باقیمانده با احترام کامل با حریف خود بازی کنیم و به فوتبال و جام جهانی خیانت نخواهیم کرد. هر بازی در جام جهانی یک خاطره تاریخی است و شک ندارم که با همه توانمان در همه بازی‌ها حضور خواهیم داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها