بیستین نمایشگاه مطبوعات 18 آبان برگزار می شود

بیستمین نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی از 18 تا 24 آبان ماه سال جاری در مصلای تهران برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۸۵۲۳۸
بیستین نمایشگاه مطبوعات 18 آبان برگزار می شود

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مهران عباسی انارکی افزود: به منظور تسهیل در امور اجرایی و غرفه سازی، محل بر گزاری نمایشگاه از پنج روز قبل در اختیار رسانه ها قرار خواهد گرفت تا نسبت به غرفه ارایی و آماده سازی اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه اغلب فعالیت های این دوره از نمایشگاه با حضور و مشورت و همراهی تشکل های صنفی و مطبوعاتی و صاحب نظران بخش مطبوعات و اطلاع رسانی انجام می شود، گفت: ضوابط حضور رسانه ها، تعرفه واگذاری غرفه ها، متراژ اختصاصی رسانه ها و برخی مسائل جزئی اجرایی و برنامه های جنبی در حال تدوین است و به زودی از طریق سایت معاونت و اطلاع رسانی در اختیار رسانه ها قرار می گیرد.

وی در همین زمینه به تخفیف ویژه نمایشگاه بیستم برای نشریات و رسانه های نوپا اشاره و بر این نکته نیز تاکید کرد که چینش غرفه ها و جانمایی رسانه ها در این دوره در اختیار صنوف مطبوعاتی و با مشورت با رسانه ها انجام خواهد شد و معاونت مطبوعاتی تصدی گری در این حوزه نخواهد داشت.

رییس هیات مدیره موسسه نشر آوران همچنین از تشکیل کارگروههای متعدد و متنوعی در این دوره خبر داد و افزود: کمیته های مطبوعات و خبرگزاری ها، رسانه های خارجی، اطلاع رسانی و تبلیغات و کمیته نشست های تخصصی و جانبی و... از جمله این کمیته ها است.

عباسی گفت: با اشاره به حضور جوانان و دانشجویان علاقمند به حوزه مطبوعات و رسانه بخصوص از شهرستانها در نمایشگاه پیش بینی هایی در خصوص حضور ویژه اساتید ارتباطات و پیشکسوتان مطبوعاتی نویسندگان و سردبیران مطرح کشور در نظر گرفته شده است. ضمن اینکه در تلاش هستیم برای توجه بیشتر به بخش اطلاع رسانی فضای ویژه ای هم در اختیار روابط عمومی وزارتخانه ها و دستگاه های مختلف که خواستار حضور در نمایشگاه هستند، قرار دهیم.

مشاور معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد در خصوص نشریات استانی نیز گفت: مشارکت نشریات استانی نیز به دو شکل پیش بینی شده است به طوری آن دسته از نشریات که توان اجرایی متناسبی دارند، با غرفه ای مستقل در نمایشگاه شرکت می کنند و دسته دیگر با همکاری ادارات کل استانی وزارت ارشاد بصورت متمرکز، در نمایشگاه حاضر خواهند شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها