
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 16 نصیری معاون امور شهری و فضای سبز منطقه با بیان اینکه ساخت باغ ایرانی از سال 92 در دستور کار قرار گرفته است،ادامه داد:این پارک 2.5 هکتار مساحت دارد.
یک میلیارد تومان هزینخ ساخت این پارک شده است که تاثیر مثبتی در سرانه سبز منطقه و کاربری مردم منطقه دارد.
معاون امور شهری و فضای سبز منطقه 16 با اشاره به ویژگی های این پارک گفت:باغ ایرانی با الگو گرفتن از باغهای قدیم ایرانی همچون باغ فین کاشان و باغ شازده کرمان ساخته می شود.
باغ ایرانی در ناحیه 3 منطقه حد فاصل تقاطع خیابان شهید جمشید سید و 21 متری بعثت ساخته می شود.
{$convert_old_media}
وقتی «جوکر» هم دیگر جواب نمیدهد
مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند