کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید مساله مهم این است که تیم ملی در بازی نخستش نباخته و تا آخرین روز جام جهانی شانس صعود دارد.
کد خبر: ۶۸۴۹۸۵
نظر مهدوی کیا درباره تساوی تیم ملی مقابل نیجریه

به گزارش جام جم ورزشی، مهدی مهدوی‌کیا پس از تساوی بدون گل تیم ملی ایران برابر نیجریه گفت: ما نباید بازی اول را می‌باختیم. ما تا روز آخر شانس صعود خواهیم داشت و این مساله خوبی است. در تمام دقایق بازی روی گل نخوردن زوم بودیم و می‌شد در حملات بهتر باشیم.

او افزود: متاسفانه در حملات طرح خاصی را نداشتیم، این در حالی بود که آلمان در بازی با پرتغال بارها از فضاها جهت صاحب توپ کردن اوزیل استفاده کرد اما ما ایده‌ای نداشتیم. در 10 دقیقه پایانی بازی مسلط بودیم و به نظرم نیجریه آنقدر بزرگ نبود که برای ما بزرگش کردند. آنها روی پاس‌های بلند برنامه داشتند که مدافعان ما به خوبی توپ‌ها را دور کردند و خوشبختانه به هدفمان رسیدیم.

مهدوی‌کیا درباره خوشحالی کی‌روش بعد از بازی گفت: به هرحال مربیان در جام جهانی تحت فشار هستند و از اول هم مشخص بود که هدف اصلی کی‌روش این است که بازنده نباشیم. کی‌روش خوشحال بود و بازیکنان هم همین‌طور.

کاپیتان سابق تیم ملی ایران گفت: شاید اگر یک مقدار خودمان را باور داشتیم، می‌توانستیم نیجریه را ببریم. خیلی این تیم را برای خودمان بزرگ کردیم.

او در پاسخ به این سوال که به نظرش آیا دژاگه از تعویضش ناراحت بود، گفت: به نظرم او از عملکرد خودش ناراضی بود. شاید اگر او در زمانبندی‌اش برای ضربه سرش دقت بیشتری داشت، می‌توانست حتی گل هم بزند. به نظرم او ناراحت نبود چراکه یک بازیکن حرفه‌ای است و فقط از عملکردش راضی نبوده است.

مهدوی‌کیا که میهمان برنامه بیست چهارده بود، در بین دو نیمه بازی ایران – نیجریه اظهار کرد: بازی بسته‌ای را به نمایش گذاشتیم و به نوعی دل به ضدحمله‌ها بسته بودیم. هرچه از زمان بازی می‌گذشت توانستیم بازی بهتری را به نمایش بگذاریم و از لاک دفاعی خارج شویم.

کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران ادامه داد: بازیکنان ما تحت تاثیر بازیکنان نیجریه بودند و فکر می‌کنم اگر در دفاع هوشیار باشیم، نیجریه فرصت گلزنی به دست نخواهد آورد. نباید از نام نیجریه بترسیم چون نیجریه آنچنان نتوانست خطری روی دروازه ما ایجاد کند. به نظرم باید امیدوار بمانیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۷
۰
۰
نپال هم این نیجریه رو می زد.

نیازمندی ها