سرمربی تیم ملی آرژانتین اظهار داشت که می خواهد جام جهانی را با یک برد ارزشمند آغاز کند.
کد خبر: ۶۸۴۱۱۹
سابیا: آرژانتین جام جهانی را با پیروزی شروع می کند

به گزارش سایت جام جم ورزشی ؛ آلخاندرو سابیا در آستانه نخستین بازی تیم ملی کشورش گفت: هنوز ترکیبی که قرار است برابر بوسنی به میدان برود را مشخص نکرده‌ام. با توجه به اینکه جلسات تمرینی کمی را پشت سر گذاشته‌ایم، هنوز در انتخاب 11 نفر اصلی‌ام مشکل دارم. اکنون غیر از رودریگو پالاسیو بقیه بازیکنان را به طور کامل در اختیار دارم و بازیکنانم مشکلی برای رویارویی با بوسنی ندارند.

سرمربی آرژانتین در ادامه گفت: همه ما باید با افتخار پیراهن آرژانتین را بپوشیم و بدانیم که پوشیدن پیراهن آرژانتین اهمیت زیادی دارد. نباید فراموش کنیم که بوسنی تیمی خلاق است که بازیکنان تکنیکی زیادی دارد. ان‌ها می‌توانند بازی هجومی ما را مهار کنند. بوسنی در بازی‌های دوستانه اخیر خود نتایج خوبی گرفته و نشان داده تیم خوبی است. علاوه بر آن بازیکنان قد بلند زیادی دارد که روی توپ‌های هوایی خطرناک هستند.

سابیا درباره شرایط لیونل مسی برای بازی با بوسنی گفت: ما باید شرایط خوبی برای مسی فراهم کنیم تا او بتواند بهترین عملکردش را در جام جهانی داشته باشد. من به تمام مردم آرژانتین قول می‌دهم که تمام تلاشم را برای موفقیت در جام جهانی به کار خواهیم بست.(ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها