مدیر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از افزایش نسبی دما در غالب مناطق کشور خبر داد.
کد خبر: ۶۸۰۹۱۲
هوا گرم‌تر می‌شود

احد وظیفه افزود: براساس نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی طی 24 ساعت آینده برای شمال غرب، برخی مناطق غرب و دامنه‌های زاگرس مرکزی ابرناکی، بارش باران همراه با رعد و برق و گاهی وزش باد پیش بینی می‌شود و روز شنبه بارش با شدت کمتری در این مناطق ادامه خواهد داشت.

وی افزود: روز یکشنبه با تقویت سامانه بارشی علاوه بر این مناطق، برای دامنه‌های البرز، برخی مناطق سواحل دریای خزر و مرکز کشور بارش باران همراه با رگبار و رعد و برق گاهی وزش باد پیش بینی می‌شود.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور از پدیده باد و گرد و خاک در برخی از مناطق کشور طی 24 ساعت آینده خبر داد و گفت: این پدیده در استان‌های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، کرمان و یزد دور از انتظار نخواهد بود.

به گفته وی، از روز شنبه افزایش نسبی دما در غالب مناطق کشور رخ خواهد داد.

وی به وضعیت جوی هوای تهران نیزاشاره کرد و گفت: بر این اساس آسمان تهران در روز شنبه کمی ابری در بعد ازظهر افزایش ابر و وزش باد پیش‌بینی شده است که حداقل و حداکثر دما در این روز به 21 و 22 درجه سانتیگراد بالای صفر می‌رسد. همچنین در روز یکشنبه آسمان پایتخت نیمه ابری در بعدازظهر افزایش ابر و وزش باد همراه با بارش پراکنده گاهی رعد و برق خواهد بود که حداقل و حداکثر دما در این روز با یک درجه افزایش به 22 و 23 درجه سانتیگراد بالای صفر خواهد رسید. (ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها