فدراسیون وزنه‌برداری 100 هزار دلار جریمه شد

فدراسیون وزنه‌برداری ایران با مثبت شدن تست دوپینگ چهار وزنه‌بردار نوجوان، 100 هزار دلار جریمه شد.
کد خبر: ۶۷۹۲۲۸
فدراسیون وزنه‌برداری 100 هزار دلار جریمه شد

به گزارش جام جم ورزشی ، با توجه به اینکه تست دوپینگ چهار وزنه‌بردار نوجوان ایران (مهدی فروتن، رامین ولی‌پور، مصطفی خلیلی و مهرشاد محمودی) از سوی فدراسیون جهانی وزنه‌برداری مثبت اعلام شده است، فدراسیون وزنه‌برداری ایران 100 هزار دلار جریمه شده که باید این مبلغ را به فدراسیون جهانی وزنه‌برداری پرداخت کند.

{$convert_old_media}
newsQrCode
ارسال نظرات

نیازمندی ها