مربی اسبق دروازه بانان تیم استقلال شایعه بازگشتش به کادر فنی این تیم را تکذیب نکرد.
کد خبر: ۶۷۹۲۲۷
رشیدی:  باید روی مسائل روحی و روانی مهدی رحمتی کار شود

منصور رشیدی در گفت و گو با جام جم ورزشی، در این باره که آیا امروز دیداری با امیر قلعه نویی خواهد داشت یا نه گفت: در حال حاضر تهران نیستم و در مازندرانم اما آقای منصور پورحیدری به بنده لطف داشتند و از من دعوت کردند تا به استقلال کمک کنم.اگر قرار خاصی یا تصمیمی گرفته شود از طریق تلفن به بنده اطلاع داده می شود.
وی در ادامه در این باره که در کمیته فنی به استقلال کمک خواهد کرد یا سمتی دیگر، افزود: البته بنده به ایشان گفتم که من در 17 سال گذشته فقط در سمت مربی دروازه بانان فعالیت کرده ام و غیر از این هم کار دیگری نخواهم کرد. من کار با دروازه بانان جوان را دوست دارم و اگر لازم باشد در این زمینه به استقلال کمک خواهم کرد.
رشیدی درباره اینکه آیا با امیر قلعه نویی همکاری خواهد کرد یا نه گفت: از زمانی که من کنار آقای پورحیدری در استقلال بودیم و سپس رفتیم و آقای قلعه نویی به این تیم آمد همکاری ام با باشگاه استقلال قطع شده بود ولی مشکلی برای همکاری با امیر قلعه نویی ندارم و او از مربیان جوان و کارنامه دار استقلال است که اگر هم فصل پیش نتوانست با استقلال موفق باشد دلیلش شرایط بد حاکم بر باشگاه و جدایی چند تن از بازیکنان این تیم و مصدومیت ها بود که درنهایت تیم پنجم شد.
رشیدی درباره مهدی رحمتی هم حرف زد: هرمربی که می خواهد با این بازیکن در فصل بعد کار کند باید قبل از هر چیز روی مسایل روحی روانی اش کار کند و پس از آن هم باید دید که این بازیکن از لحاظ بدنی در چه شرایطی است .وگرنه این دروازه بان در شرایط عادی می تواند حداقل تا 5 سال دیگر برای استقلال به نحو احسن کار کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها