او سرانجام در انتهای برنامه و بعد از اصرارهای بی‌پایان مجری چند جمله‌ای را در مورد محرومیتش حرف زد
کد خبر: ۶۷۹۰۹۴
سکوت داور مورد نظر دایی درتلویزیون‌ شکست/عکس

برنامه ورزشی جمعه‌شب شبکه استانی خراسان رضوی یک میهمان ویژه داشت؛ محسن قهرمانی! داور منشوری فوتبال کشورمان که به بهانه بررسی وضعیت داوری در این استان بعد از ماه‌ها به تلویزیون دعوت شده بود، در تمام طول برنامه وعده داد که سکوت هشت ماهه‌اش را خواهد شکست.

او سرانجام در انتهای برنامه و بعد از اصرارهای بی‌پایان مجری چند جمله‌ای را در مورد محرومیتش حرف زد. قهرمانی که تلاش ناموفقی برای اشک ریختن جلوی دوربین داشت، گفت: «هشت ماه است سکوت کرده‌ام. حالا انتظار دارید چه بگویم؟ فقط می‌خواهم بگویم شرمنده مردم شهرم هستم، اما پیش خودم هیچوقت احساس شرمندگی نکردم.

اگر سکوت کردم دال بر گناهکار بودنم نیست. تنها گناه من این بود که در زمین مسابقه به کسی باج ندادم. فقط این را بدانید که اگر واقعا کاری کرده بودم، مطابق قوانین فیفا مادام‌العمر محروم می‌شدم. به هر حال از همه مردم شهرم عذر می‌خواهم و می‌گویم عاشق آنها هستم.» قهرمانی که می‌کوشید فضا را عاطفی و احساسی کند، در مورد بازگشتش به داوری هم گفت: «تا این لحظه هیچ تصمیمی برای بازگشت به داوری نگرفته‌ام، اما دو ماه برای فکر کردن وقت دارم. اگر برگردم، فقط به خاطر پسرم و خانواده‌ام برمی‌گردم؛ کسانی که در این هشت ماه به شدت تحت فشار بودند!»(بانک ورزش)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها