مرد راگبی‌باز قربانی خشونت خیابانی شد

حمله در پارک

خشونت‌های خیابانی به معضلی جدی در بسیاری از جوامع تبدیل شده است و این نوع وقایع در انگلیس امنیت افراد زیادی را تهدید می‌کند. بتازگی مرد راگبی‌باز که قصد داشت از کودکان خردسال حمایت کند، هدف ضرباتی شدید قرار گرفت و به کما رفت.
کد خبر: ۶۷۸۳۴۶

این مرد انگلیسی به نام جاش خواهر زاده‌های خردسالش را به پارک برده بود تا بازی کنند، اما ناگهان دو دختر نوجوان به کودکان نزدیک شدند و شروع به اذیت آنها کردند. جاش از دختران نوجوان خواست با هم به مهربانی رفتار کنند. اما دو دختر با بی‌احترامی شروع به پرخاش کردند و بعد از چند دقیقه از پارک خارج شدند، اما این پایان ماجرا نبود چون بعد از ده دقیقه، یک ماشین ون وارد پارک شد، دو مرد جوان از آن پیاده شدند، دنبال جاش دویدند، او را به زمین انداختند و بشدت کتک زدند.

جاش سعی کرد خود را از دست آنها نجات بدهد. دو خواهرزاده او بشدت ترسیده بودند و از وحشت جیغ می‌کشیدند. جاش موفق به فرار نشد و آن دو مرد به کتک زدن ادامه دادند. آنها حتی رهگذرانی را که می‌خواستند آنان را از هم جدا کنند، کتک زدند و جاش را تا سر حد مرگ زیر مشت و لگد گرفتند.

جاش که پدر دو فرزند است، بر اثر این حمله جنون‌آمیز دچار سکته مغزی شد؛ به طوری که یک طرف بدن او بی‌حس است. او همچنین در پی خونریزی مغزی به کما رفت.

پدر او استورات که برای تعطیلات در اسپانیا به سر می‌برد، زمانی که موضوع را شنید به خانه بازگشت تا کنار پسر و نوه‌هایش باشد. او گفت «هیچ پدر و مادری طاقت ندارند فرزندشان را در این شرایط ببینند. ما در شوک هستیم. اتفاقی که افتاده بی‌منطق و غیرقابل تصور است. فرزندان جاش به پدرشان نیاز دارند. آنها می‌پرسند پدرشان کجاست و ما نمی‌توانیم پاسخی بدهیم. وحشتناک است. عاملان حمله به جاش باید سریع‌تر دستگیر و محاکمه شوند.»

پزشک معالج جاش به خانواده او گفته هنوز مشخص نیست میزان آسیب‌های وارده به فرزندشان چقدر است. اکنون سمت راست بدن او فلج شده است و قادر به تکلم نیست. مویرگ‌هایی در مغز او پاره شده و ممکن است دوباره خونریزی کند.»

مربی تیم راگبی که جاش عضو آن است، می‌گوید: «جاش عضو خانواده راگبی ماست و ما او و خانواده‌اش را به هر نحوی که بتوانیم حمایت خواهیم کرد می‌دانیم راه او برای بهبود، طولانی خواهد بود.»

پلیس گفته مردی بیست و سه ساله را در ارتباط با این اتفاق دستگیر کرده که با قرار وثیقه آزاد شده است. سخنگوی پلیس اعلام کرده جستجوی همکارانش در این زمینه ادامه دارد و پلیس از تماس‌های مطلعان در این زمینه استقبال خواهد کرد.

منبع: دیلی میرور

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها