رهبر معظم انقلاب در دیدار مسئولان نظام و سفیران کشورهای اسلامی:

«ایران هراسی»، ابزار استکبار برای حفاظت از رژیم صهیونیستی است

رهبر انقلاب در دیدارمسئولان نظام و سفیران کشورهای اسلامی:

استکباری برای حفظ رژیم صهیونیستی ایران هراسی بوجود می آورد

به مناسبت عید مبعث، مسئولان نظام و سفیران کشورهای اسلامی با رهبر انقلاب دیدار کردند.رهبرانقلاب در این دیدار فرموند:دستگاههای استکباری برای آنکه مشکلاتشان را پوشیده نگه دارند، درمیان مسلمانان اختلاف بوجود می آورند و شیعه هراسی و ایران هراسی بوجود می آورند تا رژیم صهیونیستی را حفظ کنند.
کد خبر: ۶۷۷۹۱۰
استکباری برای حفظ رژیم صهیونیستی ایران هراسی بوجود می آورد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای ، به مناسبت عید مبعث، مسئولان نظام و سفیران کشورهای اسلامی با رهبر انقلاب دیدار کردند.

رهبرانقلاب در این دیدار فرموند: امروز عده ای در آفریقا بخاطر مسلمان بودن مورد ظلم قرار می گیرند و عده ای به اسم اسلام دختران مردم را می دزدند.

ایشان تاکید کردند: این برای این است که پیام اسلام درست جا نیفتاده است.

رهبری یادآور شدند: دستگاههای استکباری برای آنکه مشکلاتشان را پوشیده نگه دارند، درمیان مسلمانان اختلاف بوجود می آورند و شیعه هراسی و ایران هراسی بوجود می آورند تا رژیم صهیونیستی را حفظ کنند.

رهبر معظم انقلاب با بیان این که مشکلات همیشه وجود دارد فرموند: انسانهای باخرد برای زندگی عزتمندانه مشکلات را باعزت و انسانهای بی خرد همین مشکلات را باذلت تحمل می کنند و به جای خدا به دشمنان اسلام تمسک می کنند تا برای خود عزت درست کنند و این عزت بدست نمی آید.

این خبر تکمیل می شود

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها