به عنوان یک پدر از او می خواهم که از داناوان عذر خواهی کنم. رفتار او بی احترامی بزرگی بود و فکر می کنم این درس خوبی در مورد اثرات شبکه های اجتماعی بود.
کد خبر: ۶۷۶۹۲۳
توئیت توهین آمیزی که کلینزمن را به شدت عصبانی کرد / عکس

یورگن کلینزمن، سرمربی تیم ملی آمریکا می گوید، پسرش باید از لاندون داناوان مهاجم تیم ملی آمریکا عذر خواهی کند. پس از انتخاب نشدن داناوان برای حضور در تیم ملی آمریکا در رقابت های جام جهانی، پسر کلینزمن در تویتی که به سرعت از اکانت توئیتر وی پاک شد، او را مورد تمسخر قرار داده بود.

جاناتان کلینزمن که به اردوی زیر 18 سال تیم ملی آمریکا هم دعوت شده است، پس از انتخاب نشدن داناوان روی اکانت توئیترش نوشت:"هاهاهاها داناوان هاهاهاها حتی متوجه دعوت نشدم او به تیم ملی نشده تا اینکه از طریق تلفن همراهم از این موضوع مطلع شدم. هاها" این پیام خیلی سریع پاک شد.

یورگن کلینزمن در مورد رفتار پسرش به رسانه ها گفت:"خیلی از رفتار او مایوس شدم؛ بلافاصله به او تذکر دادم. او پس از چند دقیقه متوجه زشتی رفتارش شد.

او در مدرسه قصد داشت کمی دوستانش را دست بیندازد؛ اما متوجه نبود که رفتارش توسط عده ی زیادی دنبال می شود.

او همیشه لاندون را ستایش می کند، او سال هاست که طرفدار این بازیکن است. او پیراهن داناوان را در اتاقش دارد. "

وی افزود:"او حالا متوجه شده که چه اشتباهی انجام داده و دیروز خیلی ناراحت بود. به عنوان یک پدر از او می خواهم که از داناوان عذر خواهی کنم. رفتار او بی احترامی بزرگی بود و فکر می کنم این درس خوبی در مورد اثرات شبکه های اجتماعی بود.(جام نیوز)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها