تنها 20 روز دیگر به آغاز جام جهانی 2014 برزیل باقی مانده است.
کد خبر: ۶۷۶۹۳۵
معجزه برای سوارز و شوک بزرگ کلینزمن

سایت جام جم ورزشی - به رسم هر روز تازه ترین اخبار و اظهارنظرهای مربوط به جام جهانی را مرور می کنیم:

داوید لوییز گران ترین مدافع تاریخ فوتبال جهان

داوید لوییز مدافع برزیلی چلسی با پاری سن ژرمن فرانسه توافق کرد تا برای فصل آینده برای این تیم میلیونر فرانسوی بازی کند. او پیش از آغاز جام جهانی قرارداد خود را رسمی می کند

توافق انجام شده بین لوییز و باشگاه پاریسی این مدافع را بدل به گران ترین مدافع تاریخ فوتبال دنیا کرده است ضمن اینکه او یکی از پنج بازیکن گران قیمت جام جهانی برزیل هم خواهد بود چرا که بر اساس گزارش ها این برزیلی ملی پوش با قراردادی 50 میلیون پوندی راهی این تیم خواهد شد. 50 میلیون پوند گران ترین مبلغی است که تا به حال در تاریخ فوتبال دنیا صرف یک مدافع شده است.

بر اساس گزارش دیلی میل لوییز آزمایش های پزشکی خود را هم با موفقیت پشت سر گذاشته است.

هارت: انگلیس می تواند قهرمان جام جهانی شود

سنگربان شماره یک تیم ملی فوتبال انگلیس ابراز امیدواری کرد که تیم ملی کشورش بتواند به در جام جهانی 2014 یکی از مدعیان اصلی قهرمانی باشد.

جو هارت گفت: انگلیس اکنون آمادگی و شرایط خوبی دارد و می تواند یکی از مدعیان جام جهانی باشد. تا امروز درباره موفقیت احتمالی انگلیس در جام جهانی با شک و تردید صحبت شده است اما باید بگویم انگلیس توانایی قهرمانی در این دوره از رقابت ها را دارد.

وی خاطر نشان کرد: ما برای پیروزی به برزیل می رویم. به نظرم احمقانه است که حتی درباره صعود از گروهمان هم تردید داشته باشیم. اگر ذره ای ترس داشته باشیم پس هرگز جز مدعیان محسوب نمی شویم.

رونالدو: روند آماده سازی شرم آور است

ستاره سابق تیم ملی فوتبال برزیل جدیدترین چهره برجسته است که نسبت به روند آماده سازی کشورش برای میزبانی جام جهانی 2014 برزیل انتقاد کرده است.

چند روز پیش پله نسبت به آماده سازی ورزشگاه های میزبان شدید انتقاد کرد و حالا رونالدو لب به انتقاد گشوده است. وی در اینباره گفت: واقعا شرم آور است. من خجالت می کشم. برزیل کشور من است و اصلا دلم نمی خواهد به دلیل ضعف در آماده سازی ورزشگاه ها و دیگر برنامه ها مهمانان خارجی با خاطره ای بد کشورم را ترک کنند.

وی افزود: ما هرگز فراموش نمی کنیم که به فاصله کمتر از سه هفته به آغاز جام جهانی هنوز آمادگی کامل برای میزبانی رقابت ها را نداریم. مهاجم سابق تیم ملی فوتبال برزیل درباره عملکرد احتمالی تیمش در این دوره از جام جهانی گفت: نخستین بازی برای تیم ملی برزیل اهمیت زیادی دارد همانطور که برای سایر تیم ها مهم است. با اینکه برخی از بازیکنان برزیل خیلی جوان هستند اما به دلیل اینکه در بزرگ ترین باشگاه ها بازی می کنند خیلی با تجربه اند. این می تواند کمک زیادی به برزیل کند تا مرحله گروهی را راحت تر پشت سر بگذارد.

معالجه توره آغاز شد

یحیی توره ستاره منچسترسیتی که تیم ملی ساحل عاج را در جام جهانی همراهی خواهد کرد در قطر مورد معالجه قرار گرفت.

فدراسیون فوتبال ساحل عاج بدون اینکه توضیح بیشتری درباره شدت مصدومیت توره بدهد اعلام کرد این بازیکن پس از معاینه از سوی پزشکان به اردوی ساحل عاج در آمریکا ملحق می شود. توره به دلیل مصدومیت در اردوی تیم ملی کشورش در دالاس آمریکا غایب بود. ساق پای این بازیکن مجروح شده اما بنا بر اعلام پزشکان او می تواند در جام جهانی تیم ملی کشورش را همراهی کند.

هسکی: سوارز نیاز به معجزه دارد

مهاجم سابق تیم ملی فوتبال انگلیس گفت که لوییس سوارز مهاجم اروگوئه ای لیورپول برای اینکه به موقع برای جام جهانی آماده شود نیاز به یک معجزه دارد.

امیل هسکی که هم اکنون از فوتبال ملی بازنشسته شده و در تیم نیوکاسل جت استرالیا بازی می کند عنوان داشت که قبلا خود مصدومیتی مشابه سوارز داشته و چهار هفته طول کشیده تا شرایط آماده بازی کردن پیدا کند. سوارز به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو چند روز پیش مورد عمل جراحی قرار گرفت ولی می گوید که می تواند در جام جهانی بازی کند. هسکی درباره مصدومیت این ستاره گلزن گفت: زمانی که در آستون ویلا بازی می کردم با چنین مصدومیتی روبرو شدم من برای اینکه به طور کامل آمادگی ام را به دست بیاورم چهار هفته کامل استراحت کردم و دو هفته بعد از آن را هم خیلی سبک تمرین کردم. با این اوصاف به نظرم سوارز برای اینکه به جام جهانی برسد نیاز به معجزه دارد. اینکه بازیکنی به این سرعت بتواند خود را آماده کند و نقاهتش را پشت سر بگذارد تا به حال سابقه نداشته است.

شوک بزرگ کلینزمن

یورگن کلینزمن شوک بزرگی به تیم ملی آمریکا وارد کرد. آمریکایی ها بدون محبوب ترین و بهترین بازیکن سال های اخیر خود یعنی لاندن داناوان به جام جهانی می روند.

هیچ چیز باورنکردنی تر از این نبود که در لیست کلینزمن داناوان حضور نداشته باشد. لاندن داناوان

هافبک تهاجمی 32 تیم ملی آمریکا بهترین بازیکن تیم کلینزمن محسوب می شد. این بازیکن که هم اکنون در اورتون بازی می کند سابقه پوشیدن پیراهن بایرن مونیخ را هم دارد. کلینزمن پس از تصمیم عجیب خود گفت: خط زدن نام لاندون سخت ترین کار برای من بود اما هرگز از این تصمیم پشیمان نمی شوم. لاندن از برخی مهاجمان تیم ملی آمریکا عقب تر بود و آمادگی لازم را نداشت بنابراین او را شایسته حضور در جام جهانی ندیده ام./جام جم ورزشی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها